Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 556506

Topicstarter
Beste Mensen,

Na al een tijdje opzoek te zijn naar een nieuwe laptop van rond de 600 euro, ben ik uitgekomen op de volgende modellen.

Lenovo G500 (aktie Vobis €500)
Lenovo E531 ongeveer €650
Asus S56CA-XX221H Ultrabook €600
Hp Pavilion 15-n008ed €500 Aktie coolblue

De voorwaarden waar ik naar heb gekeken is dat het eigenlijk een vervanger moet worden van mijn veel te verouderde desktop, het een makkelijk mee te nemen laptop is en tegen stootje kan i.v.m veel reizen.

Na een verkoper te hebben gesproken kwam hij met het asus model aanzetten. Dit omdat het een ultrabook is (met discdrive) en daardoor dicht bij mijn eisen komt.

Mijn vraag is nu wat denken jullie hierover is dit idd een juiste keuze? of zijn er nog andere modellen die veel meer aantrekkelijk zijn?

Graag jullie reactie hierop, ik loop al een tijdje achter op pc gebied.

Alvast bedankt,

Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RdeGroot
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Wat vind je makkelijk om mee te nemen? Maakt het gewicht nog uit, of alleen het schermdiagonaal? Hoe groot zou je die willen zien? Als de laptop in een rugzak moet passen, zou ik het niet prettig vinden als deze groter dan 13,3 inch was. Maar smaken verschillen... :) ...dus wat vind jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 556506

Topicstarter
Hoi Bram ,

Het is de bedoeling om te gaan werken op een cruiseschip. dat betekend geregeld reizen. Wel Kijk ik ook een beetje naar een vervanger van men huidige desktop het mag daarom ook weer niet te beperkt zijn. Al heb ik wel een 24 inch scherm waar ik het op kan aansluiten mocht ik thuis zijn. Maar zelf dacht ik idd aan max 15 inch en niet zwaarder dan 2.5 kilo.

Intussen ben ik ook een beetje aan het kijken naar de optie touchscreen vooral omdat Windows 8 daar gedeeltelijk voor gemaakt is. Je hebt de Lenovo s400 touch bijv of de Lenovo flex, wat denk jij hierover of heb je betere suggestie's.

Dank je.