Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brend5
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-10-2023
Beste medetweakers,

Ik ben opzoek naar Office software met de volgende eisen.
  • Moet alle standaard document extenties ondersteunen.
  • Moet ondersteuning hebben voor Cloud & FTP oplossingen.
  • Er moet in de documenten getekend kunnen worden
  • Gratis
Ik had op Android het office pakket Kingsoft Office gevonden, dit pakket voldeed aan al de bovenstaande eisen. Dit pakket is ook beschikbaar op iOS maar hier bied het geen ondersteuning om in het document te tekenen.

Weten jullie een Office pakket voor iOS met dezelfde mogelijkheden?

Met vriendelijke groet,

Brend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het gaat specifiek over iOS, dus ik verplaats je topic van Client Software Algemeen naar iPads

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:19

ChillPascal

In the end...

Ik durf bijna zeker te zeggen dat er geen een pakket of app is op iOS welke aan al jou eisen voldoet. Dat komt voornamelijk door je eis: Gratis.

Als je een Apple apparaat haalt voor een paar honderd euro, kun je toch ook wel een paar euro kwijt aan een Office pakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brend5
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-10-2023
En wat zou zo'n pakketkosten die wel aan deze eisen voldoet en wat zou je mij aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09 22:35

talin

ES-MA

brend5 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:29:
En wat zou zo'n pakketkosten die wel aan deze eisen voldoet en wat zou je mij aanraden.
ik gebruik hier doc's to go i.s.m. sign easy voor

http://www.dataviz.com/dtg_iphone.html

https://itunes.apple.com/...ill-documents/id381786507

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jomaikke
  • Registratie: Augustus 2012
  • Nu online
Zelf gebruik ik altijd Skydrive (online). Ik heb meerdere office-apps geprobeerd, maar geen 1 werkte fijn voor mij. Ik gebruik de Skydrive app om daarheen documenten te uploaden, en bewerk ze in de browser.

En misschien nog wel het belangrijkste, het is gratis ;)
(en het werkt leuk samen met Office 2013 op mijn PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldSchoolPhoto
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 15:05
Smart Office 2 is een paar keer per jaar een paar dagen gratis. Als je geduld hebt kun je daarop wachten. Hetzelfde geldt voor Quickoffice, daar ben ik alleen minder tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12345dan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik gebruik Quikoffice heel lang en ben er heel tevreden over. Je kan een Word-bestand opslaan als PDF, je kunt een Powerpoint-presentatie maken, een werkblad (Excel) nog veel meer. Ook synchroniseert het met je Google-account.
OldSchoolPhoto schreef op zondag 08 december 2013 @ 17:07:
Smart Office 2 is een paar keer per jaar een paar dagen gratis. Als je geduld hebt kun je daarop wachten. Hetzelfde geldt voor Quickoffice, daar ben ik alleen minder tevreden over.
Sinds de overname van Google is het toch gratis?

- 12345dan

Pagina: 1