Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[E-Mail] Duizend e-mails versturen (marketing)

Pagina: 1
Acties:

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Beste Forum leden,

Voor een bedrijf waar ik voor werk moet ik naar ongeveer 1000 bedrijven een e-mail sturen.
Dit zal een standaard e-mail zijn, echter bevat elke e-mail een persoonlijke landingspagina (purl link).

Handmatig gaat dit een bizar tijdrovend karwei worden.

Heeft iemand hier wellicht een tip hoe ik dit het beste/snelste kan aanpakken?
Mijn dank is zeer groot!

Mvg,

Steyn

Verwijderd

een simpele en waarschijnlijk gratis optie is om de MailMerge functie van Microsoft Word te gebruiken.

je maakt een lijst met namen en purls in excel en via word maak je een template die een mail verstuurd naar elke user op basis van jouw template.

Zie: http://office.microsoft.c...eadsheet-HA102809678.aspx

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 13:13 ]

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:44
Kun je de e-mail niet gewoon automatisch laten genereren met bijvoorbeeld PHP? Met behulp van PHPMailer is dat zo gedaan. De URLs voor de landingspagina's kun je dan even uit een database of file halen.

Wel oppassen want je server kan binnen no time op de spam lijst belanden zo....

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Binnen welke omgeving? Webserver zijn 1001 scripts voor te vinden (plaintxt tot mysql based). Ook voor exchange/outlook heb je diverse programma's en kan je ook vanuit word een mailinglist aanmaken (mailmerge heet dat dacht ik?).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ik dank u allen zeer voor de snelle reacties :D

Heb zelf nu ook een handige stap voor stap walkthough gevonden: http://www.easytemplate.n...rsturen%20via%20mail.html

Ik heb inderdaad alle namen / mail adressen in een Excel bestand staan.
Ik ga er mee aan de gang!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Uitkijken met je provider/mailserver hiermee, dit kan wel eens voor een block zorgen!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Wat MrAcid zegt, pas op dat je niet op spam lijsten terecht gaat komen met dit soort acties. Met Word en Excel kan je dit zo regelen maar met flinke aantallen mails versturen moet je je altijd afvragen of je dat zelf wil doen of dat je dat door een toko laat doen die dagelijks met dat soort technieken te maken hebben.

Desktop | Server | Laptop

• joriske18
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-06 11:20
Uitgebreidere tools als mailchimp.com kunnen hier ook een oplossing voor bieden denk ik
Pagina: 1