Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[forum/feat] NSFW button

Pagina: 1
Acties:

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Hallo devvers,

Er worden soms links gepost die door verwijzen naar webshops/webshops pagina's die producten aanbieden die niet echt safe for work zijn en aangezien sommige bedrijven daarnogal moeilijk over kunnen doen mocht het bekend worden dat je op een site waar dat het geval is terecht bent gekomen, ook al is het perrongelijk.

Zou het een idee zijn om bij de balk boven het uitgebreide reactie veld een optie bij te zetten om de link herkenbaar te maken als "mogelijk not safe for work", bijvoorbeeld door een andere opmaak van de tekst.

Eventueel zouden links die als NSFW bestempeld zijn ook gelijk user only gemaakt kunnen worden, maar dat lijkt mij niet echt nodig.

Voorbeeldje uit het kortingsbonnen topic:
Nieuwsbriefje van zerodeals binnen:
www.kittig.nl :9~
25% korting
geldig t/m 23-11-2013 (website geeft aan "nog 4 dagen")
Deze site is NFSW, toch is het niet als "verkeerd" bedoelt.

Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen.

Dracyn

Body mods don't determine skill

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Het voornaamste issue wat ik daar in zie is je dan alsnog afhankelijk bent van of de gebruiker dat vinkje aan zet om *iets* in zijn post te markeren als NSFW. En dat is ongeveer even veel moeite als in je reactie even 'let op: nsfw' er bij typen ;) Maar goed, das mijn persoonlijke mening en ik kan uiteraard niet voor de devvers spreken ;)

En aan het einde van de rit kies je natuurljik zelf om ergens wel of niet op te klikken. Heel eerlijk gezegd zou een link als kittig.nl niet meteen iets zijn waar ik op het werk op zou klikken ;)

Desktop | Server | Laptop

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Als er ook een vinkje is heb je een keuze, maakt voor sommige mensen wel een verschil.
Kittig is misschien duidelijk, sommige andere links misschien niet zo duidelijk.

Body mods don't determine skill

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Met name bij dat laatste heb je natuurlijk een punt, al ga ik daar uiteraard tegenin met 'bij twijfel niet klikken' en al helemaal niet op het werk ;) En onder werktijd heb je natuurlijk ook helemaal geen tijd om op GoT rond te hangen :Y)
Persoonlijk zou ik er niet zo gek veel behoefte aan hebben, maar wellicht anderen wel. Het is in ieder geval even wachten wat de devvers e.d. er van vinden.

Desktop | Server | Laptop

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Je zou ook alla 9gag NSFW content kunnen hidden met een master switch bovenaan de pagina. Content die dan binnen de [nsfw] [/] wordt dan automatisch gehide van de website. But then Tweakers is geen seks website..

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat lijkt me eerlijk gezegd behoorlijke overkill, gezien het feit hier vrijwel niets NFSW's gepost wordt (misschien in de HK, maar als je het lekkere jonge meiden topic bezoekt, dan weet je wat je kunt verwachten).

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
brilsmurfffje schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:53:
Je zou ook alla 9gag NSFW content kunnen hidden met een master switch bovenaan de pagina. Content die dan binnen de [nsfw] [/] wordt dan automatisch gehide van de website. But then Tweakers is geen seks website..
Dan ben je alsnog afhankelijk of het allemaal goed is aangemerkt als NSFW. Ik ben het in deze kwestie eens met mijn collega :)
Pagina: 1