Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Foutmelding 0xc00007b Autodesk trial producten

Pagina: 1
Acties:

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik wil graag Autocad/Maya/Solidworks 2014 uitproberen, echter als ik de trials heb gedownload en geinstalleerd krijg ik de ergerlijke melding 0xc000007b.

Wat al gedaan?
- Producten meerdere keren opnieuw geinstalleerd + 2013 trial van Autocad geinstalleerd - foutmelding
- VC++ 2009 / 2012 al opnieuw geinstalleerd - foutmelding
- Geopend als administrator - foutmelding
- Directx bestanden verwijderd uit system32 & syswow64 en opnieuw laten installeren door directx installer - foutmelding
- Met Dependency walker het probleem gezocht, dan kom ik uit op het bestand MSVCR100.dll. Ik heb deze al door 3 andere soorten vervangen (dll site, installatie mappen van producten), echter starten de producten nog steeds niet op. Met DW kom ik nog steeds op die dll uit als foutief. Ik heb geen idee waar ik ooit de goede dan moet vinden :F
- Schijnt dus een vaker voorkomend fenomeen te zijn, de makers adviseren 'opnieuw installeren' en dat helpt dus niet, blijkt ook uit de reacties. Een paar jaar oude 3dsmax werkt overigens wel doodleuk.

Systeem:

- Win7 64bit
- i5 2500K
- 4GB ram
- 550 TI
- alle updates zijn geinstalleerd

Ik weet niet wat ik nu nog kan doen eigenlijk, behalve Windows opnieuw installeren, maar dat ga ik gewoon niet doen om even software te testen. Misschien dat iemand weet waar ik die .dll kan downloaden speciaal voor Autodesk.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je wilt niet zomaar bestanden uit system32 verwijderen :X
Trials zou ik sowieso liefst in een virtual machine draaien, al kan dat voor CAD of Maya wat spannend worden, zeker icm 4GB geheugen).

Voor de zekerheid, heb je de vcredist_x64.exe geprobeerd of (ook) de x86-variant van een http://www.microsoft.com/...oad/details.aspx?id=26999 of http://www.microsoft.com/...oad/details.aspx?id=30679

-
%.exe.local werkt in Windows 7 geloof ik niet meer. Weet ik niet zeker :X Als het nog wel werkt, kan het een snelle manier zijn om verschillende dll's uit te proberen. Zie bijv http://blogs.msdn.com/b/j...ve/2006/01/24/517221.aspx

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• ByteMe_
  • Niet online
Nouwja niet zomaar, het werd als blijkbare oplossing aangekaart in een autodesk topic(hoewel dat weer niet voor iedereen werkte) en de files waren niet helemaal verwijderd, eigenlijk had ik ze eerst verplaatst naar een tempmap in geval van fouten.

Zal 2010 eens proberen thuis, thnx.

• ByteMe_
  • Niet online
Allebei de installaties maken niks uit, die waarde van laatste link bestaat niet (meer)

Ook weer de 3 verschillende mscvcr100.dll bestanden opnieuw getest maar maakt helemaal niets uit.