Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[videoportal] videoplayer

Pagina: 1
Acties:

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
De streamone videospeler werkt niet echt fijn op touch devices. Ik klik nogal eens mis als ik op full screen wil drukken en vervolgens skipt de video door naar bijna-einde. Als ik vervolgens weer terug naar het begin wil, druk ik per ongeluk op pauze...

Veel fijner werkt het om gewoon de video af te spelen vanaf het video-artikel. Deze stuurt je gewoon naar je default videoplayer die geoptimaliseerd is voor touch-gebruik. Het zou handig zijn als de bovenste video in de videoportal hetzelfde werkt als in de video-artikelen. met een plaatje waar je op kan klikken om de video in de default-videospeler af te spelen met daaronder de "bekijken in"-knoppen

(Tevens viel het me net toevallig op dat de streamone-player op mijn Nexus 4 tot 720p kan afspelen, maar op mijn desktop met firefox in grade D tot 1080p. Kijkt de player naar de schermresolutie van je device?)

Bla bla bla...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

Elfjes schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:03:
[...]

(Tevens viel het me net toevallig op dat de streamone-player op mijn Nexus 4 tot 720p kan afspelen, maar op mijn desktop met firefox in grade D tot 1080p. Kijkt de player naar de schermresolutie van je device?)
Nee, niet naar de schermresolutie, maar er wordt wel onderscheid gemaakt tussen mobile devices (telefoons, tablets) en desktops.

Intentionally left blank

• Elfjes
  • Niet online
Ok want ik kan op m'n telefoon wel 1080p selecteren vanaf het video-artikel mbv de "bekijken in"-knoppen dus het lijkt een beetje inconsistent. Ik kan me trouwens voorstellen dat je op een apparaat wat 1080p ondersteunt, ook wel op die resolutie wilt kijken.

[ Voor 42% gewijzigd door Elfjes op 20-11-2013 14:09 ]

Bla bla bla...

• Elfjes
  • Niet online
Elfjes schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:03:
De streamone videospeler werkt niet echt fijn op touch devices. Ik klik nogal eens mis als ik op full screen wil drukken en vervolgens skipt de video door naar bijna-einde. Als ik vervolgens weer terug naar het begin wil, druk ik per ongeluk op pauze...

Veel fijner werkt het om gewoon de video af te spelen vanaf het video-artikel. Deze stuurt je gewoon naar je default videoplayer die geoptimaliseerd is voor touch-gebruik. Het zou handig zijn als de bovenste video in de videoportal hetzelfde werkt als in de video-artikelen. met een plaatje waar je op kan klikken om de video in de default-videospeler af te spelen met daaronder de "bekijken in"-knoppen
Wordt hier nog wat mee gedaan?

Bla bla bla...

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Welk device gebruik je ook alweer, Elfjes?

• Elfjes
  • Niet online
Nexus 4, maar de "bekijken in" knoppen komen ook niet tevoorschijn in de videoportal als ik op m'n desktop op responsive zit ;)

Bla bla bla...

• Misha
Als het goed is krijg je op je Nexus 4 onder de videoplayer directe URL's naar de .mp4 en zou hij in de native player moeten gaan afspelen. Op de desktop maken we nog gebruik van de S1-player, maar dat is dan toch gewoon een kwestie van juist klikken met je ultra precieze alien laser technology gestuurde muis? :P

We hebben nog niet echt gesproken met S1 over een responsive vriendelijke videoplayer, dus weet ook niet of het bij hun op de roadmap staat

• Elfjes
  • Niet online
Op de (video)-artikelpagina krijg ik inderdaad die directe links: ik noem ze de "bekijken in"-knoppen. In de videoportal zijn deze knoppen echter niet aanwezig

Bla bla bla...

• Misha
Ah, videoportal, dat was het inderdaad.

/goedemorgen Misha. Beetje hectische dagen gehad? :+
Pagina: 1