Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
UT uit de kast halen ben je helemaal gek geworden, die game moet je gewoon blijfen spelen, UT rules...
Maar ik speel UT met een NVIDEA GeForce 2 MX Op High resolution 32 bits zonder problemen...
Maar ik speel UT met een NVIDEA GeForce 2 MX Op High resolution 32 bits zonder problemen...
bekend verhaal.
S3TC/DXT1 in Unreal Tournament kan je toepassen met speciale OpenGL of Direct3d drivers voor UT. Je kan ze wel vinden op internet ergens, misschien heeft iemand een link. Dan je unrealtournament.ini aanpassen volgens een bepaald stramien en voila, High res textures. Helaas werkt 't op mijn Radeon SDR niet snel genoeg, om er lekker mee te kunnen werken.
S3TC/DXT1 in Unreal Tournament kan je toepassen met speciale OpenGL of Direct3d drivers voor UT. Je kan ze wel vinden op internet ergens, misschien heeft iemand een link. Dan je unrealtournament.ini aanpassen volgens een bepaald stramien en voila, High res textures. Helaas werkt 't op mijn Radeon SDR niet snel genoeg, om er lekker mee te kunnen werken.
ik kan UT met 85 fps op d3d draaien op 1024*786@32 bit alles high
maarja als ik op het internet speel speel ik op 800*600@16 bit zodat als het heel erg druk word de fps niet zo ver dalen
maarja als ik op het internet speel speel ik op 800*600@16 bit zodat als het heel erg druk word de fps niet zo ver dalen
Verwijderd
kijk hier maar eens. hier kun je onder de UT sectie de tweaks vinden om UT in S3TC mode te spelen. www.geforcefaq.com
??? d3d?? niet opengl toevallig... lijkt me sterk dat je met een geforce mx 85 fps haalt met d3dOp donderdag 07 juni 2001 12:35 schreef frenkpie het volgende:
ik kan UT met 85 fps op d3d draaien op 1024*786@32 bit alles high
hallo
Ligt eraan welk level. Sommige levels draaien bij mij op 800*600*32*alles high op 130fps. Toch jammer dat m'n 15" te erg wordt om naar te kijken als je hoger dan 800*600 gaat, dus helaas, kan dat niet testen...lijkt me sterk dat je met een geforce mx 85 fps haalt met d3d
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
Verwijderd
Ja hoor, dat kan en dan moet je idd ook de 2e CD installeren.Op donderdag 07 juni 2001 06:27 schreef Deddiekoel het volgende:
Maar nu zijn er tegenwoordig meer kaarten die S3TC ondersteunen (zoals mijn GeForce 2 GTS). DUS vroeg ik me af of ik deze 2e CD kan installeren, en hoe ik dan gebruik kan maken van deze hogere resoluties.
ff UnrealTournament.ini aanpassen zoals hier http://www.nvitalia.it/tweaks/uts3tc/uts3tc.htm beschreven.
BTW, leuke site voor drivers . . .
Ik geloof dat nvidia een eigen texture compression techniek heeft toegepast in het nieuwere kaarten... maar deze kan niet tippen aan de S3TC... jammer dat dit haast niet wordt gebruikt in andere spellen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()