V&A advertenties vervallen - *fixed*

Pagina: 1
Acties:
  • 797 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Kwam net op V&A en het menu is veranderd, als je op Computers klikt is het middelste menu weg en er zijn nu in totaal 17 advertenties...
Is er een storing of een update aan de site o.i.d.?

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hmm, er staan ook maar 2 laptops, 3 moederborden enz. te koop. Dat kan niet kloppen. Ik zal even wat mensen optrommelen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasKrie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-09 09:20
In alle categorien hetzelfde euvel. Alle advertenties van voor 0.00 (zo lijkt het ongeveer) zijn op vervallen gekomen.
Alleen ads van na die tijd staan er.
Geeft inderdaad een heel raar leeg beeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Ah, vandaar dat al mijn ads pleiterik zijn...

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:17
We zijn ermee bezig. Excuses voor de overlast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ah, vroeg me al af waar de vraag & aanbod van de camera lenzen gebleven was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:17
Het zou nu weer moeten weken. Per ongeluk zijn alle advertenties vannacht op vervallen gezet. Dat is nu gefixt. Onze excuses voor de overlast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naast de vervallen advertenties is er een ander klein akkefietje, veilingen die op meer dan 40 jaar staan:

43 jaar 11 maanden en 5 dagen:
V&A aangeboden: Asus Eee PC 901
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5kRmOrRT0yAve6A4VwA9SqaJ/full.jpg

43 jaar 11 maanden en 1 week:
V&A aangeboden: Dell Studio 15 1555

Tegen de tijd dat deze veilingen afgelopen zijn zit ik lang en breed in een bejaarden tehuis of ben inmiddels in de recycling............

Tot slot iets wat enige maanden gaande is zijn "scheve" advertenties, dwz het bovenste blok is sterk in elkaar gedrukt, zal trachten hier een foto van te maken maar mijn akku is net leeg......

Edit: de in elkaar gedrukte advertenties zie ik niet meer terug, mogelijk is dit opgelost ?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Unix timestamp op 0 dus (1970-01-01 0:00:00)

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

rob_erwt

What does this button do?

Hmm, die veilingen was ons nog niet opgevallen. Gaan we ook naar kijken!

Update: Het bleek dat een vervallen veiling die gereactiveerd werd een bijzonder lange looptijd kreeg (om precies te zijn: 2x de huidige unix timestamp).

Dat was een bug die er al een tijdje inzat, maar in combinatie met alle vervallen advertenties van vanmorgen waren er dus ineens een meer mensen die hun veiling probeerden te reactiveren waardoor het nu ineens meer opviel...

Maar fixed nu als het goed. Alleen niet met terugwerkende kracht, dus als jouw veiling een erg lange looptijd heeft, kun je het beste een nieuwe aanmaken. Excuses voor het ongemak. :X

[ Voor 80% gewijzigd door rob_erwt op 20-11-2013 15:00 ]

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Ik laat hem voorlopig staan. :)

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Wellicht ten overvloede, maar nog even een korte toelichting:

Dinsdag is iteratie 43 de deur uit gegaan, zie plan: Development-round-up - Iteratie #43. Tijdens de iteratie hebben een grote hoeveelheid refactorwerk gedaan. Op allerlei plekken op de site is er aan de code gewerkt, waaronder Vraag en Aanbod.

Na de release hebben we in Vraag en Aanbod wat problemen gehad met de cronjob in combinatie met de timestamp die we op de advertenties zetten.Uiteraard zijn de Devvers daar meteen mee aan de slag gegaan en inmiddels zijn alle problemen weer verholpen, zie ook bovenstaand commentaar van rob_erwt.

Excuses voor eventueel ongemak.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.