2,5 jaar heb ik een Sony Vaio gehad. Prima dingetje, totdat het moederbord kapot ging tenminste. Dus ben ik nu op zoek naar zijn opvolger. De specificaties weet ik niet uit mijn hoofd, maar blijkbaar was het een tussenmodel die toen net uit de handel ging ofzo.
Ik heb altijd een laptop gehad met groot scherm, dus het liefst 17 of 18". Het is voornamelijk voor browsen, maar daarom moet het nog geen lichtgewicht zijn. Ik ben nogal een chaoot met (soms letterlijk) 100 pagina's open (don't ask
) dus hij moet dat wel kunnen handlen. Voor mijn vriendin dacht ik dat de goedkoopste wel het beste zou zijn, aangezien zij toch alleen maar op internet zit. Dus maar een Compaq van minder dan €400 voor haar gekocht. Ik hoor haar niks anders dan klagen erover, dus die fout wil ik voor mezelf niet nogeens maken. Gamen doe ik niet tot nauwelijks en dan zijn het toch oude games dus wat dat betreft hoeft hij niet veel te kunnen. Films kijken doe ik nog wel op mijn laptop, vandaar ook mijn keuze voor een groot scherm. Een lange accuduur is altijd mooi, maar meer om hem niet telkens te hoeven opladen dan dat ik hem onderweg ga gebruiken.
Ik ben wel redelijk merktrouw, mits goede ervaringen natuurlijk. Na Fujitsu Siemens dacht ik met een Sony Vaio wel een goede laptop te hebben. 2,5 jaar is wel kort, maar het was wel het showroommodel wat me ongeveer hetzelfde lijkt als een tweedehandse. Wie weet hoe lang hij al dienst heeft gedaan in de winkel. Het mag dus weer een Sony Vaio zijn, maar als jullie een andere aanbevelen dan heb ik daar eigenlijk geen problemen mee.
Ook niet onbelangrijk is de prijs. Ongeveer rond het bedrag wat mijn oude laptop heeft gekost, dus rond de €600. Goedkoper mag altijd natuurlijk.
Tot slot wat de lokale computerwinkel me heeft aangeboden:
Hopelijk is dit voldoende informatie
Ik heb altijd een laptop gehad met groot scherm, dus het liefst 17 of 18". Het is voornamelijk voor browsen, maar daarom moet het nog geen lichtgewicht zijn. Ik ben nogal een chaoot met (soms letterlijk) 100 pagina's open (don't ask
Ik ben wel redelijk merktrouw, mits goede ervaringen natuurlijk. Na Fujitsu Siemens dacht ik met een Sony Vaio wel een goede laptop te hebben. 2,5 jaar is wel kort, maar het was wel het showroommodel wat me ongeveer hetzelfde lijkt als een tweedehandse. Wie weet hoe lang hij al dienst heeft gedaan in de winkel. Het mag dus weer een Sony Vaio zijn, maar als jullie een andere aanbevelen dan heb ik daar eigenlijk geen problemen mee.
Ook niet onbelangrijk is de prijs. Ongeveer rond het bedrag wat mijn oude laptop heeft gekost, dus rond de €600. Goedkoper mag altijd natuurlijk.
Tot slot wat de lokale computerwinkel me heeft aangeboden:
Nu heb ik geen idee of die nu goed zijn of niet en daarom vraag ik het hier. Maar als ik vergelijk met de Pricewatch dan ben ik bij hem veel meer kwijt.Sony sve1512
I3 3110m
win 8
4 GB
640 GB hd
DVDRW
vga 7650m
10/10/100 utp
wlan b/g/n
zilver van kleur
gebruiksklaar 699,-
Asus x75vc
I3 3110m