Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Logitech1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-08 19:22
Beste,

Ik mag A.S een nieuwe telefoon uit zoeken 23-11-2013. Ik heb een kleine voor keur laten vallen op de HTC One. Alleen zie ik ook op verschillende fora's dat sommige er problemen mee hebben.

Ik heb eerder altijd HTC gehad ben overgestapt naar samsung (note 2) maar wil graag weer terug vanwege de sense interface. Touchwizz kan ik maar niet aan wennen.

Enkel omdat er zoveel problemen zijn met de HTC One denk o.a aan de gap tussen de box en de behuizing. De paarse gloed over foto's e.d.

Nu ga ik dus zaterdag naar de Vodafone winkel bij ons in de buurt (Almelo) alleen wil ik 100% een goeie mobiel je betaald er immers ook voor?!? Heb ik het recht om deze in de winkel uit het doosje te halen en als mij deze niet aan staat ( denk aan de gap b.v. tussen de speaker en de body) hem te laten wisselen voor 1 die dat niet heeft?

Ik heb wel gezocht maar kon weinig informatie hier over vinden. Ik hoop dat 1 van jullie mij hierin iets kan inlichten over de rechten die je op dat moment hebt.

Mvg Jarno

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-11 10:33
Ik heb vooral (goede) ervaring met the Phonehouse. Daar is het toch heel normaal dat het toestel uit de doos gaat voordat je ergens voor tekent. Als ie niet goed is, kunnen ze een andere pakken of gaat de koop gewoon niet door.

In de Vodafone winkel kun je binnen 48 uur terug gaan als je niet tevreden bent: https://www.vodafone.nl/s...telling-terugsturen.shtml

• Logitech1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-08 19:22
Oke, maar hoe zit dat precies mijn eind datum van t contract is 22 maart 2014. Maar aangezien je vanaf 4 maand van te voren mag verlengen mag dit ook bij een andere winkel?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit forum is niet bedoeld voor abonnementen, daar is Telecomproviders voor. Ik ga je topic echter niet verplaatsen. Als je wilt weten of je de telefoon uit het doosje mag halen zul je toch echt zelf bij de winkel aan moeten kloppen. En ja, verlengen mag ook gewoon bij een andere winkel.

Dit topic gaat dus dicht.

Dit topic is gesloten.