[feat] omhoog-knop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:39
Het eerste wat ik merkte op het forum is dat ik veel moest 'scrollen'. Zeker als je onderaan de pagina bent en je wil weer terug omhoog dan is de header een heel eind weg. Nu is daar in een ander topic ook al gemeld maar daar is verder niet op ingegaan. (Dat ging overigens meer over paginering)

Een mooie optie zou zijn, vergelijkbaar met de Chome-browser, dat als je naar beneden scrolt de header gewoon verdwijnt maar zodra je omhoog gaat (waar dan ook op de pagina) de header altijd als eerst verschijnt.

Alternatief: her en der een omhoog-knop plaatsen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-09 16:06
Een back-to-top-functie staat nog op //todo. Een fixed header of een 'header-die-weer-opnieuw-verschijnt' (:+) hebben we uitgeprobeerd maar zorgde nog voor erg veel problemen op menig device. Staat overigens nog wel op het verlanglijstje :)

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:14

sus

is druk :+

Dat zou op IOS dan weer niet nodig zijn, daar kan je gewoon op de statusbalk tikken en je zit weer bovenaan de pagina :)

• Misha
Ware het niet dat niet iedereen van die functie af weet :)

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:14

sus

is druk :+

mja, je bent tweaker of niet :P

• Misha
Ik weet toevallig heel zeker dat er een een aantal hardcore Tweakers zijn die het tot iOS 7 niet wisten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-09 08:59

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Als toevoeging hieraan, behalve een omhoog-knop zou een naar-onderkant-pagina-knop ook wel fijn zijn.
Scroll me t lazeres zo ;-)

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:36
gewoon een goeie muis kopen en dan de home-knop aan de scroll-klik-links koppelen en de end-knop een de scroll-klik-rechts koppelen.

Bij gebrek aan zo'n muis gewoon je hand schuin op het toetsenbord en dan de home/end bedienen :+

Heeeeeeeerlijk GoTten op deze manier :7

edit:
omg, dit staat in TRD, helemaal niet gezien. Denk al, wat een niet-lastige vraag. Eigenlijk ben ik het helemaal met je eens op Android met Chrome :+

[ Voor 45% gewijzigd door maarud op 26-11-2013 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:10

Ryceck

Constants and Variables

HellStorm666 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:04:
Als toevoeging hieraan, behalve een omhoog-knop zou een naar-onderkant-pagina-knop ook wel fijn zijn.
Scroll me t lazeres zo ;-)
Dit inderdaad zou erg handig zijn.
Heb in mijn settings ingesteld staan dat het forum op 100posts per page staat, en dit werkt voor mij op de PC perfect, echter op mijn telefoon is dit vrij bagger als ik zeker weet dat ik de eerste 60 van de laatste page van een forumtopic al gelezen heb :)

Dus: +1 en zou dit erg graag zien :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
En een apart in te stellen aantal reacties per pagina voor mobiel/desktop (user agent) zou ook fijn zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door Bundin op 09-12-2013 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Bundin schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:05:
En een apart in te stellen aantal reacties per pagina voor mobiel/desktop (user agent) zou ook fijn zijn.
Vooral dit lijkt me best handig om te hebben. Het zou cool zijn als je een standaard voorkeur hebt, maar deze per sessie kunt laten overrulen door andere voorkeuren. Het is alleen nog even toekomstmuziek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-09 06:42

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Misha schreef op woensdag 20 november 2013 @ 07:13:
Een back-to-top-functie staat nog op //todo. Een fixed header of een 'header-die-weer-opnieuw-verschijnt' (:+) hebben we uitgeprobeerd maar zorgde nog voor erg veel problemen op menig device. Staat overigens nog wel op het verlanglijstje :)
Geen idee of het mogelijk is in HTML, maar voor Android Apps kan je schalende headers maken:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=48210951

Dat is dus wat bijvoorbeeld Google+ en Google Newsstand / Kiosk gebruiken. Zeker voor de Frontpage zou dat een welkome aanpassing zijn...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Een dergelijk iets heb ik is een keer gezien op een website en zag er erg handig uit, tot ik hem ook opende op een Android device :+. Daar ging het toen in de soep :P kan aan hun implementatie liggen, overigens. Interessant om in de gaten te houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-09 06:42

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

plus.google.com gebruikt het overigens ook, net zo als het hover links voor een expanded menu.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gphg
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-07 12:39
+1 voor de meeschuivende omhoogknop
(zoals bv op rtlnieuws.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Ik weet niet of het in dit topique het meest gepast is.
Maar wat mij practischer lijkt is als je omhoog scrolt dat dan de navigatiebalk, vanaf boven het scherm in het scherm weer verschijnt.
Omlaag scrollen doe je bij het lezen van wat er staat.
Omhoog scrollen in de meeste gevallen, bij het teruggaan naar de navigatie.

Het zou voor mij een welkome aanvulling zijn.

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
3x3 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:56:
Ik weet niet of het in dit topique het meest gepast is.
Maar wat mij practischer lijkt is als je omhoog scrolt dat dan de navigatiebalk, vanaf boven het scherm in het scherm weer verschijnt.
Omlaag scrollen doe je bij het lezen van wat er staat.
Omhoog scrollen in de meeste gevallen, bij het teruggaan naar de navigatie.

Het zou voor mij een welkome aanvulling zijn.
Hier is geloof ik wel eens mee geëxperimenteerd maar gaf te veel bugs op verschillende devices

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Gewoon Opera (mini/classic) gebruiken, dan zit die scrollbar er automatisch in. Bij een native Android browser is dat namelijk nog niet ingebouwd. Het zou mooi zijn als de site er voor zorgt, maar wellicht beter/makkelijker als dit iets voor de keuze van je browser :)

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Elfjes schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:05:
[...]

Hier is geloof ik wel eens mee geëxperimenteerd maar gaf te veel bugs op verschillende devices
We hebben niet echt expliciet geëxperimenteerd met deze case, maar gezien een veel simpelere oplossing al voor behoorlijk wat complicaties zorgden, hebben we niet uitgebreid met een dergelijke implementatie geëxperimenteerd. Ik vond het best aannemelijk dat dat dan ook niet goed zou gaan werken :P

Staat nog wel op mijn wenslijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Misha schreef op woensdag 20 november 2013 @ 07:13:
En de back-to-top staat live, inclusief een forward-to-bottom *O* (of hoe je die ook wil noemen)
Pagina: 1