I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Neemt ook hier aardig wat ruimte in. Misschien zelfs een optie om het kopje instellingen rechts naast 'Nieuws' te plaatsen? Verschuift de inhoud hele tracker toch weer wat omhoog.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ik twijfel zelf sowieso aan het nut van instellingen daar zo op grade C/D. Wijzigen jullie wel eens de instellingen?
Ikzelf wijzig nooit de instellingen. Dit heb ik één keer ingesteld en daarna nooit meer. Maar ik kan me wel voorstellen dat mensen dit doen. Dus de knop aanwezig houden lijkt me wel slim, maar wel zo dat het veel minder ruimte inneemt? Is toch verloren ruimte op een mobile device als er zoveel ruimte omheen zit.
Nee
heb ze een keer gewijzigd toen ik de tracker ging gebruiken, daarna nooit meer de instellingen aangeraakt
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Volgens mij kunnen we ze dan beter gewoon weghalen... Het scherm er achter is ook ruk eerste klas
Pagina: 1