Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wordpress Shopping Theme

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik ben op zoek naar een shopping theme.
Heeft iemand een tip voor een goede theme?

Kan je er ook achter gekomen welke theme's andere wordpress webshops gebruiken zoals *spam*

Of als ik een site rip kan ik er dan achterkomen welke theme is gebruikt?

Thx

[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 19-11-2013 23:58 ]

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-11 20:18
Voor een Wordpress shopping theme, zie hier.

De website die jij aangeeft maakt gebruik van Joomla, de template is RK_Business. Kon je zelf ook achter komen door even in de bron te kijken. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Flex op 19-11-2013 21:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Shit verkeerde site genoemd bedoelde eigenlijk deze?
*spam*

waar is die mee gemaakt?

[ Voor 14% gewijzigd door NMe op 19-11-2013 23:58 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Flex, als je naar Google wil linken, dan doe je dat door naar Google te linken. LMGTFY-linkjes zijn bijzonder bot en totaal ongewenst op GoT.

Dat gezegd hebbende: hiervoor mag je inderdaad gewoon gaan Googlen, zudsol. Je toont zelf totaal geen eigen inzet en stelt vooral alleen maar vragen, dus zelfs als dit geen scriptrequest zou zijn ging je topic al nat op De Quickstart.

Als je beide links door hebt genomen en denkt op basis daarvan een topic te kunnen openen dat wél aan de regels voldoet staat je dat vrij, maar in deze vorm gaat je topic dicht.

Die laatste site die je linkt gebruikt volgens mij trouwens óók geen Wordpress. En ook dát kun je gewoon in de source zien. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.