iPad2 geeft zwart beeld

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-09 07:55

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Een hele sippe vriendin op de bank, haar iPad die het vanmiddag in de bus nog prima deed wil ineens niet meer.

Het scherm is zwart, maar niet uit (er komt nog wat licht van af). Home button geeft geen resultaat, power bovenop doet ook niets. Het scherm blijft zwart.

Een reset uitgevoerd door de home knop en power ingedrukt te houden. Dan flitst er heel even een volledig blauw scherm voorbij met in het midden het Apple logo, waarna de iPad wel geheel uit gaat.

Goed, er was dus hoop. Met de power button weer geprobeerd op te starten, wederom een flits van blauw met daarin een appeltje. Daarna weer de status waarmee we begonnen... zwart beeld, maar wel aan.

Ik ben geen Apple kenner en het blijft natuurlijk een dicht doosje waar je verder niet bij kunt, maar zijn er dingen die ik nog kan proberen voor ik het opgeef en toch richting een Apple center ga? Alvast dank voor de hulp!

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik weet is dat DFU mode. Verbind hem eens met iTunes en kijk eens wat dat zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Ben nu bezig met het updaten van iTunes, inderdaad eens zien wat die te zeggen heeft. Mocht dat niks opleveren dan probeer ik jouw suggestie Royeboi :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Er was een update beschikbaar voor de iPad! Die werd ook gewoon gevonden en geïnstalleerd... maar daarna bleef alles nog steeds zwart. Dus helaas, beide leveren niets nieuws op.

Update:
Langs de lokale Apple winkel geweest (we hebben in Haarlem nog geen Apple Store)... ze kunnen 'm wel laten repareren, maar dat kan ik beter in een echte Apple Store laten doen. Daar kunnen ze het waarschijnlijk on the spot, scheelt weer verzendkosten :)

[ Voor 43% gewijzigd door Kaastosti op 21-11-2013 08:15 ]