Kosten huur opslag/sleutel ruimte.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-06 18:33

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ik ben in verband met wat toekomst plannen mezelf aan het oriënteren betreft maandelijkse kosten. Ik ben benieuwd wat de tweakers onder ons met een sleutel ruimte, ongeveer per maand betalen voor zo iets.

Ben zelf op zoek naar een ruimte waar 6/8/10 auto's in kunnen. Wat is de huurprijs, en is dit inclusief stroom verbruik? Is er in de ruimte stromend water aanwezig? Welke regio/provincie?

Hoef geen precieze bedragen, meer een ruwe schatting.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:14

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Als je aan het orienteren bent, wat heb je zelf al gevonden?

Dan is het voor ons ook logischer wat je zoekt. (kale vloer of met brug/takels/whatever)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:32
Ik denk dat je hier niet veel wijzer van wordt. Wil je gerichtere antwoorden zal je zelf moeten aangeven waar je ongeveer ruimte wil huren. Hier in Den Haag ben je een vermogen kwijt, terwijl je 30 KM verderop in een klein dorpje het misschien voor een schappelijke prijs kan krijgen.

Vaak hebben dat soort ruimtes vaak wel een eigen stroom meter, sleutel apperatuur kan redelijk wat verbruiken, z'n grote ruimte zal je misschien ook nog stookkosten hebben (vochtvrij stallen).

Maar een voorbeeld, hier een "garage" in Leidschendam wordt 30K voor gevraagd, en dan moet je denken aan een huurprijs tot 200 euro per maand. Geen stromend water.

Maar als je stuk verderop gaat kijken in een kleiner dorp heb je veel meer ruimte voor hetzelfde geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Zoek zelf naar iets in de regio noord-brabant. Grave/reek/oss/uden/ravenstein.
Ik had dit gevonden: Ruimte Geffen Maar dit is voor mij net te ver weg, woon zelf in Wijchen, en wil niet te ver rijden voor iets waar ik 6/7 dagen in de week heen moet.
Heb in grave een paar panden op het oog, en ben bezig om te achterhalen wie daar de eigenaar van is.

Zoek iets wat inprincipe gewoon leeg is, maar stromend water en/of toilet zou wel prettig. Krachtstroom ook, dit i.v.m. een eventuele brug, die ik zelf zal aanschaffen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-06 17:27

-tom-562

Oliesjeik

NoFearCreations schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:47:
Ik ben in verband met wat toekomst plannen mezelf aan het oriënteren betreft maandelijkse kosten. Ik ben benieuwd wat de tweakers onder ons met een sleutel ruimte, ongeveer per maand betalen voor zo iets.

Ben zelf op zoek naar een ruimte waar 6/8/10 auto's in kunnen. Wat is de huurprijs, en is dit inclusief stroom verbruik? Is er in de ruimte stromend water aanwezig? Welke regio/provincie?

Hoef geen precieze bedragen, meer een ruwe schatting.
Met dat soort aantal auto's moet je al gauw denken aan een loods of een schuur van een boerderij. Dusja, zoek eens de prijs op van een boerderijtje in je buurt

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01:44
Wat Freezerator zegt. Een bedrijfsruimte op een industrieterrein hier in Oss, rond de 150 vierkante meter, kost al gauw 600 tot 800 euro per maand, terwijl iets vergelijkbaars in de dorpen in de regio je hooguit 400 euro kost. Die in Geffen ben ik ook tegengekomen :)

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:32
En probeer anders een advertentie in het lokale suffertje/krantje, misschien spreekt het een boer aan die een leegstaande ruimte heeft. En anders kan je eens met een makelaar praten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Bij een boer wordt al lastig, want het kan nu nog zwart, maar zal naar verloop van tijd wit moet gaan. Makelaar ben ik al aan het zoeken. Maar plannen zijn voor volgend jaar.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-06 17:27

-tom-562

Oliesjeik

Ok, je wilt dus echt een bedrijf ofzo opzetten, dan is het wat anders ja :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ik wil inderdaad kijken of ik een bedrijf op kan zetten. De kennis en ervaring zijn er, ben nu uit aan het zoeken of het rendabel is.

Ga volgende week langs de KVK in Nijmegen voor wat informatie, en ga ook aan tafel zitten met een accountant.

[ Voor 29% gewijzigd door NoFearCreations op 19-11-2013 22:42 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-06 10:18
Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar in Belgie kan je niet zomaar overal een garage gaan beginnen. Dit omwille van milieu-wetgeving enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ik wil ook geen garage beginnen, daar zitten inderdaad een heleboel regels aan betreft milieu. Ik wil de auto handel in gaan. Naar wat ik heb begrepen, mag jij wel je eigen auto's repareren zonder dat je officiele garage hebt, maar geen auto's van derden tegen betaling. Ga ook een afspraak bij de RDW maken, wil eerst alles duidelijk hebben, voordat ik ergens aan begin. Gaat tenslotte een groot deel van mijn spaargeld inzitten.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:25

tijmeng

Panasonic 7J

Aardig wat ervaring met loodsen. Prijzen verschillen erg tussen randstad en daar buiten.
In Delft betaalde ik 900€ voor een ruimte van 6 auto's. In Pijnacker bij een boer die z'n schuur had omgebouwd al minder: 600€ pm, maar sit was een krot en voorzieningen waren waardeloos, evenals de huurbaas zelf. Nu nabij Gouda kost t me net 500€. Prima huurbaas en een prima omgebouwde schuur tot geïsoleerde stalling en klusruimte. Voor mij en m'n vriendin is het hobbyen maar de schuren naast ons zijn wel bezet door auto handelaren en rally teams.

Let goed op je rechten en plichten en vooral verzekeringszaken. Wie is er bv verantwoordelijk bij waterschade of brand, etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Volgens mij liggen de prijzen in het westen nog wel iets hoger dan hier. Verzekering ben ik al mee bezig, zijn een aantal maatschappijen die speciaal voor handelaren/garages verzekeringen aanbieden.

---RAWE CEEK!!!---

Pagina: 1