Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel-mw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-02 14:31
Best tweakers

Ik ben van plan een Asus X75A-TY185H aan te schaffen

Nu is het zo dat ik mijn ssd in mij desktop in mijn laptop wil zetten
Het probleem is dat ik dat als ik tuis ben hem weer in mijn desktop wil hebben

Mij vraag is kan past die ssd (Samsung 840 pro) op de plaats van die hdd, en is het mogelijk om die ssd 2 x per dag om te zetten

Dit wil ik om dat ik dan al mij instellingen en programma's bij mij heb naast de snelheid van de ssd

(ik hoop dat deze in het goede topic staat)

verder als iemand een suggestie heeft voor een vergelijkbare laptop is dat ook welkom

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat een desktop versie in een laptop gaat passen.
Daarbij is 2x p dag je SSD overzetten ook niet echt handig... Als je dat (bijna) dagelijks gaat doen betekent dat ongeveer 700x overzetten per jaar. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:43
Gaat in de meeste gevallen wel passen. Echter, vanwege verschillen in drivers en hardware kan je domme fouten krijgen waardoor je uiteindelijk je SSD moet gaan wipen om hem weer aan de praat te krijgen in welk van de twee dan ook.
Waarom niet gewoon een SSD plaatsen in je laptop en dan synchronisatie van belangrijke gegevens doen door middel van Dropbox oid? Settings kan je natuurlijk gewoon eenmaal instellen, zo vaak zal je die niet gaan wijzigen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

2 keer per dag omzetten zou ik echt niet aan beginnen.
Koop gewoon een 2e SSD erbij voor in je notebook. Anders moet je 't ding iedere keer openschroeven, denk niet dat dat echt gunstig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel-mw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-02 14:31
oke bedankt voor jullie advies

ik denk dat ik het dan maar via een tuis netwerk ga doen
dan kan ik als ik tuis ben zo bestanden uit de een openen