Logitech Z906 speaker positie?

Pagina: 1
Acties:

• PersianBoy
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-01-2022
Hallo!

Ik ben van plan om een Logitech Z906 te kopen z.s.m.
Alleen de speaker positie in mijn kamer is een probleem denk ik.. want ik wil mijn PC en TV er op aangesloten te hebben en nog mooi geluid hebben. Maar ik kan zo niet 1.2.3 zien waar ik de speakers moet plaatsen. Subwoofer komt onder de bureau dat weet ik wel, het gaat dus echt om de 5 speakers.

ik heb een foto van mijn kamer: http://i39.tinypic.com/15po11t.jpg[/IMG]

Kunnen jullie zien waar ik ze ongeveer kan plaatsen? ik heb aan beide kanten van de kamer vensterbanken maar de rechter vensterbank is een beetje te ver van waar ik achter mijn PC zit.

ik kijk heel weinig tv dus op de PC moet het geluid het beste zijn.

Bedankt voor het helpen :)

EDIT: spelling

• PersianBoy
Iemand?

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-01 22:47

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Center speaker onder je monitor, front speakers links en rechts van je monitor. In de vensterbank linksachter van waar je zit kun je de rear-left speaker kwijt. De rear-right is lastig. Ik zou hem niet op je bank plaatsen... maar ook niet zo ver naar achter.

Wat je eventueel ook kunt doen is je center onder je monitor, je front speakers direct naast je monitor en je rear speakers gelijk daar weer naast. Je raakt dan wel je dolby-effect kwijt.

All-Round nerd | iRacing Profiel

• PersianBoy
w4rguy schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:11:
Center speaker onder je monitor, front speakers links en rechts van je monitor. In de vensterbank linksachter van waar je zit kun je de rear-left speaker kwijt. De rear-right is lastig. Ik zou hem niet op je bank plaatsen... maar ook niet zo ver naar achter.

Wat je eventueel ook kunt doen is je center onder je monitor, je front speakers direct naast je monitor en je rear speakers gelijk daar weer naast. Je raakt dan wel je dolby-effect kwijt.
Ja, wat een klote kamer heb ik zeg. Ik wil wel graag en speaker links achter mij en rechts achter mij.

dat wordt nog wel wat. Zou u mij aanraden om de set alleen voor mijn PC te gebruiken?

Maar dan heb ik geen goed geluid bij de TV

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
Waarom niet een speakerstandaard links naast je bank. kabel onder het vliegend tapijt et voila. Zo'n standaard is makkelijk te maken van een balk en 2 plankjes

http://raptr.com/Doppert/about

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-01 22:47

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Doppert schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:42:
Waarom niet een speakerstandaard links naast je bank. kabel onder het vliegend tapijt et voila. Zo'n standaard is makkelijk te maken van een balk en 2 plankjes
Als je het op die manier op bouwt kan het goed, maar dan moet je dus inderdaad iets van een standaard maken en de kabel netjes wegwerken over de vloer heen (ook zodat je er niet overheen struikelt).

Als je het meeste achter je pc zit zou ik hem gewoon voor je pc gebruiken ja. Ik heb dezelfde set en heb hem ook op mijn pc aangesloten. Als ik de tv gebruik die naast me staat krijg ik alleen geluid van rechts, maar goed... zo vaak zit ik niet op de PS3 die is aangesloten op die tv dusja...dat neem ik dan voor lief. Ik ben dan ook niet zo moeilijk :P

All-Round nerd | iRacing Profiel

Pagina: 1