Toon posts:

Waar kan ik in NL aan de Abit SH6 komen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van me is opzoek naar een nieuw mainboard (of tweedehands) in ieder geval moet het de Abit-SH6 worden (intel 815i, slot1, tot 1GHZ, 133mhz fsb)

Buiten de Abit SH6 is er volgens mij geen enkel mainboard wat dit heeft.
Maar die Abit SH6 is nergens te krijgen, ik heb me het leplazerus gezocht en nergens te vinden behalve op een amerikaanse site die alleen maar in amerika wil rondsturen en we kennen niemand in amerika buiten cameron diaz, maar die wil dit mainboard niet aannemen.

Wie o wie helpt...

Verwijderd

Ik zou het niet weten, maar als je replys op deze topic wil zou ik hem toch een andere naam geven |:(

Verwijderd

Topicstarter
sorry ik was een beetje pissed omdat ik hem nergens kon vinden. Ik kan alleen de topic titel niet veranderen... adjes :)

Verwijderd

Ik zal eens wat verzinnen. *poef*

Zo goed? :)

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 02:02
Er zijn zat Via Apollo 133 (dan wel niet 133A.. of heette die nou Pro of zoiets.. ah well) moederborden die slot1 zijn hoor. De Asus P3V4X bijvoorbeeld.

Hou je niet zo van Via (zoals ik) dan is de SH6 inderdaad de enige keus. Misschien dat er nog een Jetway of PC-Chips gaat komen, maar die wil je alletwee niet.

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

Verwijderd

Topicstarter
Hij is niet voor mij, maar hij wil geen VIA en zeker geen jetway :)

wat een zeikerd he ;)

Verwijderd

Topicstarter
btw hlpdsk het mag overal zijn zoalng ze het maar sturen naar jawel Frankrijk :)

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Een kennis van mij wees mij op de deze zaak in San Diego, die in het verleden wel eens spullen naar hem in Duitsland opstuurde. Volgens hun website verkopen zij dit bord nog steeds, je zou eens een mailtje eraan kunnen wagen.

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Verwijderd

www.europc.nl kan je um gewoon krijgen

suc7

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-08 09:14
Bedoel je niet deze?
ABIT SA6 Intel 815EP 6x pci sound 4x agp u-dma 100 133mhz

Deze staat bij www.comptechworld.nl

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 16:04 schreef Dracula het volgende:
Bedoel je niet deze?
ABIT SA6 Intel 815EP 6x pci sound 4x agp u-dma 100 133mhz

Deze staat bij www.comptechworld.nl
asdhjkl niet kopen ik heb er niets dan gezeik mee gehad |:( |:(

En er zijn maar ERG weinig mensen die dit bord hebben, dus misschien zegt dat iets :)

Verwijderd

Topicstarter
okay bedankt mensen ik zal het aan hem doorgeven (slot1 LOL ;) )

Verwijderd

Topicstarter
oh btw het was niet de sa6 want dit is een fcpga. En ik weet niet of er een pcpga-> slot1 converter is :? op europc zeggen ze er een te hebben maar die lijkt meer op een slot->fcpga
Pagina: 1