Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-11 15:07
Ter vervanging van mijn huidige Harman Kardon (iets) subwoofer ben ik op zoek naar een beter subwoofer om de nieuwe apparatuur (Denon x4000 en Kef iq90) wat beter aan te vullen.
Hierbij kwam ik er op uit dat het een 12" front fire en geen gepoorte subwoofer zou moeten worden, vooral vanwege goede prestaties bij muziek, film is iets ondergeschikt. Daarbij moet het een redelijk compact model zijn, zodat hij ook goedgekeurd wordt door mijn vriendin, in een toekomstige woonkamer.

Tot op heden ben ik de volgende opties tegengekomen:
BK XXLS400 FF
SVS SB12-NSD

Volgens mij zijn deze behoorlijk vergelijkbaar, dat maak het ook meteen moeilijk een keuze te maken.
Heeft er al iemand eerder voor dezelfde keuze gestaan of mis ik nog een alternatief?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-11 07:37

FeaR

In GoT we trust

Wat is het budget? Want 12" en gesloten heb je nog wel meer keuze en zonder budget wordt het wat lastig. Zo heb je ook een Sunfire HRS-12 (1200 euro), Velodyne SPL-1200 Ultra (2000 euro) of wellicht een leuke Velodyne DD12+ (4400 euro), et cetera :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-11 15:07
Ok, correctie, budget ligt dus in deze range, tot een €6/700 ong.