Ik wil jullie via deze weg even allemaal ontzettend bedanken voor jullie input! We zijn nu erg goed op weg naar een open beta en jullie feedback heeft ons enorm veel geholpen met het maken van keuzes. Doordat jullie telkens zo scherp zaten op allemaal dingen (I'm looking at you, Elfjes
) blijven wij ook scherp. Ik vind het ook ontzettend tof om te zien dat velen van jullie ook onder de .plans reageren op vragen van users. Blijf dat vooral doen! Door dat soort dingen weten wij (of iig ik!) weer waarom we RWD doen; voor jullie (I know, klinkt cliché en zoetsappig
)
Ik ben erg blij dat ik al in een heel vroeg stadium jullie bij RWD heb betrokken. Ik weet 100% zeker dat zonder jullie input we nooit zo snel zo ver waren gekomen. Dit is een van de grootste dingen die ik tot nu toe voor Tweakers heb gedaan. In het begin twijfelde ik enorm of het de juiste keuze zou zijn, maar aan jullie reacties te zien is het de juiste geweest.
Mannen, hartstikke bedankt!
Ik ben erg blij dat ik al in een heel vroeg stadium jullie bij RWD heb betrokken. Ik weet 100% zeker dat zonder jullie input we nooit zo snel zo ver waren gekomen. Dit is een van de grootste dingen die ik tot nu toe voor Tweakers heb gedaan. In het begin twijfelde ik enorm of het de juiste keuze zou zijn, maar aan jullie reacties te zien is het de juiste geweest.
Mannen, hartstikke bedankt!