Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Even een veer in jullie reet steken

Pagina: 1
Acties:

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Ik wil jullie via deze weg even allemaal ontzettend bedanken voor jullie input! We zijn nu erg goed op weg naar een open beta en jullie feedback heeft ons enorm veel geholpen met het maken van keuzes. Doordat jullie telkens zo scherp zaten op allemaal dingen (I'm looking at you, Elfjes ;) ) blijven wij ook scherp. Ik vind het ook ontzettend tof om te zien dat velen van jullie ook onder de .plans reageren op vragen van users. Blijf dat vooral doen! Door dat soort dingen weten wij (of iig ik!) weer waarom we RWD doen; voor jullie (I know, klinkt cliché en zoetsappig :+)

Ik ben erg blij dat ik al in een heel vroeg stadium jullie bij RWD heb betrokken. Ik weet 100% zeker dat zonder jullie input we nooit zo snel zo ver waren gekomen. Dit is een van de grootste dingen die ik tot nu toe voor Tweakers heb gedaan. In het begin twijfelde ik enorm of het de juiste keuze zou zijn, maar aan jullie reacties te zien is het de juiste geweest. :)

Mannen, hartstikke bedankt! d:)b

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-11 09:43

Hoite

Goed verhaal

Top!, jullie hebben uiteraard ook goed werk verricht, voor jullie ook. Ga zo door!

Lekker kort.

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Tot uw dienst! Al zijn jullie nog lang niet van me af >:)

Ga zo door, het is echt iets moois aan het worden :)

Bla bla bla...

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:36

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Vanmiddag (nog voor je Iteratie .plan zelfs ;) ) zag ik per toeval al de nieuwe RWD meuk-portal, en enkele andere nieuwe responsive pages. Ziet er tof uit _O_

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
De portals zijn aardig fijn geworden inderdaad. Simpel, snel en gefocused. Allemaal courtesy of Inspector, die op een gegeven moment aan mijn bureau stond en zei: "Ik heb in het afgelopen weekend de portals alvast responsive gemaakt" :+

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-11 08:53

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Misha schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:10:
De portals zijn aardig fijn geworden inderdaad. Simpel, snel en gefocused. Allemaal courtesy of Inspector, die op een gegeven moment aan mijn bureau stond en zei: "Ik heb in het afgelopen weekend de portals alvast responsive gemaakt" :+
Zeker kuddo's voor de portals, zien er erg goed uit.

Alleen die van video's valt een beetje uit de toon maar dat is een kleinigheid :P

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Pagina: 1