Ik wil het nu toch echt weten! (voor de hele crew)

Pagina: 1
Acties:

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Sorry Obsidian :)

Maar ik wil het nu weten! Is GoT een democratie, dictatuur, of wat anders?

Ik las toenet weer dat ecteinascidin schreef dat het geen democratie is...

HlpDsK zei geloof ik ook van niet...

Wat zegt de rest van de crew? :)

Verwijderd

Het is geen dictatuur, maar het is ook geen democratie. Dwz. dat het voor de users is, maar niet van de users. De crew bepaalt wat wel en niet mag, period. We luisteren natuurlijk wel naar wat de users zeggen :)

Ik hoop dat ik het zo een beetje goed zeg ..

• Sir Abarth
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

Het is een democratische dictatuur ;)

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Mag het publiek de volk vertegenwoordigers kiezen ? :P

• JointFillah
  • Laatst online: 08-01 13:29

JointFillah

Techno Addict

Ik vind het hier anders aardig op paars II lijken :P

In een democratie beslissen de "gekozen" ministers toch wat er gebeurt? Hier doen de "gekozen" modjes dat :)
En Lieve Adjes is gewoon de 2e kamer....we zouden met ze allen nu een motie van wantrouwen kunnen gaan indienen ofsow.....maar ik vrees dat dan het hele kabinet valt :D
Als je nog begrijpt wat ik bedoel :z

* JointFillah ziet rond dit tijdstip het verschil niet meer :O :z :Z

~* Peace, Love & XTC *~

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Absoluut geen democratie. De users hebben het niet voor het zeggen. Uit de FAQ:
Zij zijn Almachtig. Mwuahahaha.
>:)
Maar goed, we luisteren idd wel naar de users. Maar dat wil niet zeggen dat als de meerderheid van de users voor een idee is, dat we het ook daadwerkelijk invoeren. Nogmaals: geen democratie. Maar ook geen dictatuur, we zijn best redelijk en houden ook af en toe van een geintje :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Kun we er geen Big Brother van maken?

De users mogen modjes wegstemmen? :)

Verwijderd

Ik van dat estacidin vandaag een streek heeft geleverd en ook die beweerde dat er geen democratie heerst hier op GoT.

Toch best lullig als je eerst heel kortzichting een topic sluit en je dan beroep op de 'dictatuur'

En ook blijf ik erbij dat er consequent gemod moet worden, users weten anders niet wat wel en wat niet mag. Met strakke richtlijnen weten mensen ook waar ze aan toe zijn en zal het een hoop sores schelen.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Agijsbro: nee. andersom staat wel op de planning >:)
;)
Op donderdag 07 juni 2001 04:51 schreef sproggle het volgende:

Ik van dat estacidin vandaag een streek heeft geleverd en ook die beweerde dat er geen democratie heerst hier op GoT.

Toch best lullig als je eerst heel kortzichting een topic sluit en je dan beroep op de 'dictatuur'
Die kwestie is afgehandeld. Laten we het daar nu niet weer over hebben, ok?
En ook blijf ik erbij dat er consequent gemod moet worden, users weten anders niet wat wel en wat niet mag. Met strakke richtlijnen weten mensen ook waar ze aan toe zijn en zal het een hoop sores schelen.
Tja, dit wordt wel offtopic zo, maar:

je kunt het als mod/admin nooit goed doen. Ben je consequent en sluit je veel: JULLIE ZIJN HONDEN. JULLIE SLUITEN TEVEEL, ER IS NIKS MEER AAN. MACHTSMISBRUIK!!
Laat je af en toe een topic open, terwijl je een soortgelijk topic sluit: JULLIE ZIJN NIET CONSEQUENT. JE MOET CONSEQUENT MODDEN

Veel regels: ER ZIJN TEVEEL REGELS

Weinig regels: ER STAAT NIET IN DE REGELS DAT DAT NIET MAG

Wel slotje: ER MAG NIKS MEER, GEEN HOND MEER AAN ZO
Geen slotje: HET NIVEAU DAALT, ALLES GAAT OFFTOPIC

Het is gewoon nooit goed.
Vergelijk het met de politie: surveilleren is mensenwerk, waar mensenwerk is, daar worden fouten gemaakt. De politie kan niet overal tegelijk zijn. De politie dient te zorgen dat de wet nageleefd wordt, maar maakt uitzonderingen wanneer dat redelijkerwijs gewenst is. Iedere politieagent is anders. De ene keer schrijft hij/zij wel een bon uit als iemand net wel/net niet fout geparkeerd staat en de andere keer denkt hij/zij: ach.. het valt wel mee.
De politie grijpt 50 dieven in de nek en gaat 1 keer in de fout door iemand onterecht in de boeien te slaan. Wat wordt er onthouden, de 50 opgepakte dieven of die ene onterechte aanhouding? Ik vrees het laatste. En dat is hier eigenlijk ook zo.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 05:03 schreef Jotti het volgende:
Agijsbro: nee. andersom staat wel op de planning >:)
;)
[..]

Die kwestie is afgehandeld. Laten we het daar nu niet weer over hebben, ok?
[..]

Tja, dit wordt wel offtopic zo, maar:

je kunt het als mod/admin nooit goed doen. Ben je consequent en sluit je veel: JULLIE ZIJN HONDEN. JULLIE SLUITEN TEVEEL, ER IS NIKS MEER AAN. MACHTSMISBRUIK!!
Laat je af en toe een topic open, terwijl je een soortgelijk topic sluit: JULLIE ZIJN NIET CONSEQUENT. JE MOET CONSEQUENT MODDEN

Veel regels: ER ZIJN TEVEEL REGELS

Weinig regels: ER STAAT NIET IN DE REGELS DAT DAT NIET MAG

Wel slotje: ER MAG NIKS MEER, GEEN HOND MEER AAN ZO
Geen slotje: HET NIVEAU DAALT, ALLES GAAT OFFTOPIC

Het is gewoon nooit goed.
Vergelijk het met de politie: surveilleren is mensenwerk, waar mensenwerk is, daar worden fouten gemaakt. De politie kan niet overal tegelijk zijn. De politie dient te zorgen dat de wet nageleefd wordt, maar maakt uitzonderingen wanneer dat redelijkerwijs gewenst is. Iedere politieagent is anders. De ene keer schrijft hij/zij wel een bon uit als iemand net wel/net niet fout geparkeerd staat en de andere keer denkt hij/zij: ach.. het valt wel mee.
De politie grijpt 50 dieven in de nek en gaat 1 keer in de fout door iemand onterecht in de boeien te slaan. Wat wordt er onthouden, de 50 opgepakte dieven of die ene onterechte aanhouding? Ik vrees het laatste. En dat is hier eigenlijk ook zo.
Ik geef jullie gelijk, maar ja, waarschijnlijk ben ik een van de vele. 't Zijn degene die 't er niet mee eens zijn die zich laten horen. Net als in de politiek dus.

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 02:41 schreef saviour het volgende:

Maar ik wil het nu weten! Is GoT een democratie, dictatuur, of wat anders?

Ik las toenet weer dat ecteinascidin schreef dat het geen democratie is...

HlpDsK zei geloof ik ook van niet...

Wat zegt de rest van de crew? :)
Geen dictatuur iig, maar ook geen democratie. Gewoon een verzameling mensen die min of meer op basis van gelijkwaardigheid opereren. Hiervan hebben er een paar extra mogelijkheden om het de users zo gemakkelijk/leuk mogelijk te houden.

Als je het nu een van de andere kant bekijkt: dat dit hier zo'n beetje allemaal van Femme is, en dat jij hier als gast bent, dan kan je het eens zijn met de policy of niet, ben je dat niet, ga je ergens anders heen.

En bovendien: de modjes zijn ook maar mensen die alles naat hun beste goeddunken afhandelen, en dat doen ze imho gewoon goed. Niets op aan te merken. En mocht er een keer een meningsverschilletje over zijn ('t blijven natuurijk mensen), dan kunnen bijvoorbeeld gesloten topics weer geopend worden, dus ze zijn ook voor rede vatbaar.

Verwijderd

Ok, dan zijn we daar ook weer uit :)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:48

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 07 juni 2001 02:41 schreef saviour het volgende:
Deze mag je even uitleggen... :? Waarom bied jij je excuses aan mij aan voor deze vraag dan?

En nee, het is geen democratie hier. Wij hebben het voor het zeggen, al luisteren we wel naar users als ze een goed idee hebben. Maar aangezien veel mensen het zinnetje "zonder users geen forum" voor van alles en nog wat gebruiken krijgen sommigen het idee dat ze alles voor elkaar moeten kunnen krijgen en als dat niet lukt het hier maar meteen een dictatuur gaan noemen. Beetje vreemd. Ik ga bij de bank ook niet lopen schreeuwen, "zonder kanten geen bank", en dan zeggen dat ik 15% rente wil hebben op mijn spaarrekening. (al zou ik dat best fijn vinden hoor Postbank :) )

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op donderdag 07 juni 2001 03:51 schreef JointFillah het volgende:

In een democratie beslissen de "gekozen" ministers toch wat er gebeurt? Hier doen de "gekozen" modjes dat :)
Je snapt het verschil toch wel hoop'k?!
Ministers worden (onrechtstreeks) gekozen door het volk, de adjes en modjes hier worden door door de machthebbers zelf benoemd na vriendjespolitiek en andere toestanden.

Voor een forum kan dit niet anders, maar ga het aub niet met de 'echte' wereld vergelijken.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
zie het als een kroeg (jaja daar gaan we weer >:) , grapje)
als je je niet aan de regels van de cafe-eigenaar en/of het personeel houdt wordt je eruitgegooid of aangesproken op je gedrag.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op donderdag 07 juni 2001 04:51 schreef sproggle het volgende:

Ik heb een half uur via ICQ proberen duidelijk te maken hoe en waarom JOU topic dicht is. VOlgens mij ben je gefrustreerd en bij deze krijg je een waarschuwing je twijfels over dicriminatie en wanfunctioneren Crew. :( .

GoT is idd geen democratie. De reden: Het concept de meeste stemmen gelden gaan hiero niet op. Als je 't vergelijkt met Nederland: als de regering een plan heeft, dan wordt 't gewoon uitgevoerd. punt. Zo ook hier. Deze regering luistert graag maar kan alsnog een eigen plan trekken.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Zoals hierboven al is geschreven kun je een forum toch niet vergelijken met een machtsstaat??

Bovendien lijkt het mij gewoon heel simpel.. Iedere user is hier gewoon bezoeker, en moet zich aan de regeltjes houden die door de organistatie is opgesteld (de crew dus).
Het gaat hier toch om een geheel vrijwillige basis.. Geen enkele user is verplicht om iets te doen (behalve zich aan de regels te houden), hoeft dus ook geen contributie o.i.d te betalen, maar kan dus ook geen eisen stellen.. It's that simple..

Verwijderd

pffffft, die hele discussie rondom 'is dit een democratie' is onzin. En nee, het is hier zeker GEEN dictatuur. Men schijnt democratie hier te verwarren met "alles mogen / volledige vrijheid van meningsuiting". Dat mag in een democratisch land ook niet. Je hebt je daar ook te houden aan opgelegde regels (politie?). Je kunt ook niet zomaar de hitlergroet brengen hier in nederland, toch heet het een democratie. Binnen GoT gelden ook bepaalde regels, en (en hier komt de democratie om de hoek kijken) als je je daaraan niet wilt conformeren dan mag je zo naar een ander forum toe. Deze regels zijn ook nog eens opgesteld met het doel om het forum zo 'leefbaar'mogelijk te houden...

kortom: het is wel degelijk een democratie, alleen zijn er wel bepaalde regels waar je je aan moet houden...

• zeef
  • Laatst online: 10-02 22:16
Het is een dienst die wordt geleverd door tweakers.net / GoT. Als gebruiker mag je gebruik maken van die dienst. De totale groep geeft richting aan, en de eigenaar bepaald de uiteindelijke koers. De daadwerkelijke (dagelijkse) regie is dan ook in handen van de eigenaar.

Anders gezegd :

Als jij naar de kroeg gaat om bier te drinken, dan heb je als voltallig publiek een zeker effect op de bedrijfsvoering. In een death-metal publiek bar wordt geen Frans Bauer gedraaid en omgekeerd. Als kroegbezoeker heb je de macht om in grote lijnen de sfeer te bepalen.

Maar je hebt geen inspraak over de openingstijden, de bier prijs en het toegangsbeleid. Dat zijn de zaken die de eigenaar bepaald.

2 groepen hebben ieder een eigen machtsgebied, de gebuikers wat minder dan de eigenaren. Maarja, "some animals are more equal than others".

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 00:30
Op donderdag 07 juni 2001 10:03 schreef ecteinascidin het volgende:

[..]

Ik heb een half uur via ICQ proberen duidelijk te maken hoe en waarom JOU topic dicht is. VOlgens mij ben je gefrustreerd en bij deze krijg je een waarschuwing je twijfels over dicriminatie en wanfunctioneren Crew. :( .
mischien heb ik het fout doordat ik stukken mis, maar wat ik baseer hetop het hierboven gelezende:

beetje gefrustreerd :? , oke mischien lullig voor jou,maar op zich vind ik dit wel een goeie topic, en de rest gaat toch niets aan wat jij met de betreffende persoon heb lopen te bepraten in icq ?, hij post deze topic mischien wel naar aanleiding daarvan, maar wat maakt het uit, het is en blijft een nutige post voor anderen, dus imho lijkt me die waarschuwing een beetje overdrevenen en reikt dit naar toch mischien wel een beetje naar dictatuur??, omdat jij het niet kan hebben dat die het hier nog een keer post ?

mocht ik jouw inziens fout zitten dan hoor ik uiteraard graag je verweer..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Aangezien mods ook users zijn,
kunnen ze heel goed inschatten wat er
wel en niet kan.

Het mag dan een aristocratie zijn,
maar je kunt geen forum runnen met
duizenden mensen... 8-)

Verwijderd

dic·ta·Žtuur (de ~ (v.))

1 regering door een dictator => dictatorschap
2 door een dictator geregeerd land
3 dwingende macht
komt aardig in de richting geloof ik?

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
Ik zou het willen vergelijken met het soort communisme dat in de Sovjetunie bestond. Het zgn. voorhoedecommunisme.

Een kleine groep (aan de top) beslist wat het volk wil, omdat het volk niet voor zichzelf zou kunnen beslissen. Kritiek wordt gezien als een gevaar en afgestraft (bannen naar Siberië). Verraden wordt aangemoedigd. (SU)

Deze vergelijking gaat heus ergens (flink) mank, maar ik moest er toch even aan denken.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 07 juni 2001 13:10 schreef psygho het volgende:

[..]

mischien heb ik het fout doordat ik stukken mis, maar wat ik baseer hetop het hierboven gelezende:

beetje gefrustreerd :? , oke mischien lullig voor jou,maar op zich vind ik dit wel een goeie topic, en de rest gaat toch niets aan wat jij met de betreffende persoon heb lopen te bepraten in icq ?, hij post deze topic mischien wel naar aanleiding daarvan, maar wat maakt het uit, het is en blijft een nutige post voor anderen, dus imho lijkt me die waarschuwing een beetje overdrevenen en reikt dit naar toch mischien wel een beetje naar dictatuur??, omdat jij het niet kan hebben dat die het hier nog een keer post ?

mocht ik jouw inziens fout zitten dan hoor ik uiteraard graag je verweer..
Dat heb je idd fout. :) De user waarmee het overleg is gepleegd op ICQ is niet de user die dit topic heeft geopend. Die twee dingen staan dus niet in relatie met elkaar. Die user van het overleg vond het alleen nodig om het topic van iemand anders te gebruiken om zijn ongenoegen weer eens te melden over een zaak die al afgehandeld was.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 07 juni 2001 13:40 schreef Hyp Hyper het volgende:
Ik zou het willen vergelijken met het soort communisme dat in de Sovjetunie bestond. Het zgn. voorhoedecommunisme.

Een kleine groep (aan de top) beslist wat het volk wil, omdat het volk niet voor zichzelf zou kunnen beslissen. Kritiek wordt gezien als een gevaar en afgestraft (bannen naar Siberië). Verraden wordt aangemoedigd. (SU)

Deze vergelijking gaat heus ergens (flink) mank, maar ik moest er toch even aan denken.
Heerlijk hoe mensen altijd weer de woorden communisme, dictatuur en soms zelfs hitlerpraktijken naar boven halen als ze het over de crew hebben. :)

Je kan jezelf dan ook de vraag stellen waarom je op dit forum bent gekomen. Omdat we hier dictators zijn en jullie onder bedreiging van een wapen gedwongen hebben hier te komen? Kan me niet voorstellen eigenlijk. En heb je bij het registreren je niet akkoord verklaard met de regels hier? Volgens mij wel. Dus wat is het probleem nou?

Het forum is opgezet naar een idee van Femme. Hij wilde mensen iets bieden wat zich heeft gevormd tot dit Forum. En om het forum in de vorm te houden zoals het in eerste instantie is bedacht zijn regels nodig. Heel simpel toch? En als je liever een ander forum zou willen zien, wat doe je hier dan nog? Er zijn zoveel andere forums. En dus is er ook vast wel eentje die wel zo is als je zelf zou willen. En zo niet, dan begin je er toch zelf een?

Of klink ik nu weer als een dictator? Neuh, lijkt mij niet. Want dan zou ik het je verbieden om naar een ander forum te gaan of er zelf een te beginnen. Dus in feite is alles hier berust op je eigen keuze die je zelf gemaakt hebt. En heeft het daarom niets te maken met een dictatuur.

• backupdevice
  • Laatst online: 15:22

backupdevice

No Risk , Full Push

Hoeveel x per week moeten jullie dit stukkie tekst wel niet tikken¿¿

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 07 juni 2001 14:10 schreef Blue_White_Army het volgende:
Veel te vaak. :)

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Tip. Gewoon knippen en plakken. Scheelt weer ;)

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
Op donderdag 07 juni 2001 13:53 schreef obsidian het volgende:

[..]

Heerlijk hoe mensen altijd weer de woorden communisme, dictatuur en soms zelfs hitlerpraktijken naar boven halen als ze het over de crew hebben. :)

Je kan jezelf dan ook de vraag stellen waarom je op dit forum bent gekomen. Omdat we hier dictators zijn en jullie onder bedreiging van een wapen gedwongen hebben hier te komen? Kan me niet voorstellen eigenlijk. En heb je bij het registreren je niet akkoord verklaard met de regels hier? Volgens mij wel. Dus wat is het probleem nou?

Het forum is opgezet naar een idee van Femme. Hij wilde mensen iets bieden wat zich heeft gevormd tot dit Forum. En om het forum in de vorm te houden zoals het in eerste instantie is bedacht zijn regels nodig. Heel simpel toch? En als je liever een ander forum zou willen zien, wat doe je hier dan nog? Er zijn zoveel andere forums. En dus is er ook vast wel eentje die wel zo is als je zelf zou willen. En zo niet, dan begin je er toch zelf een?

Of klink ik nu weer als een dictator? Neuh, lijkt mij niet. Want dan zou ik het je verbieden om naar een ander forum te gaan of er zelf een te beginnen. Dus in feite is alles hier berust op je eigen keuze die je zelf gemaakt hebt. En heeft het daarom niets te maken met een dictatuur.
Heb je het tegen mij? (aangezien je mij quote) of gaat het over al de tegengasgevers? (hoe durven ze).

Ik zeg slechts dat het me aan iets anders doet denken dan een dictatuur...

Dat in mijn tekst mijn afkeer van wat nieuwigheden (policy en modjes) boven komt drijven, is wellicht niet handig te noemen.

Laat ik mijn kritiek maar weer voor me houden. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Jaymz
  • Laatst online: 15:05

Jaymz

Keep on moving !

Op donderdag 07 juni 2001 14:17 schreef Hyp Hyper het volgende:

[..]

Heb je het tegen mij? (aangezien je mij quote) of gaat het over al de tegengasgevers? (hoe durven ze).

Ik zeg slechts dat het me aan iets anders doet denken dan een dictatuur...

Dat in mijn tekst mijn afkeer van wat nieuwigheden (policy en modjes) boven komt drijven, is wellicht niet handig te noemen.

Laat ik mijn kritiek maar weer voor me houden. :)
Kritiek hoef je niet voor je te houden, je moet alleen weten hoe en wanneer je deze uit. Ook belangrijk kan zijn is aan wie je deze kenbaar maakt.
Ik sta open voor commentaar

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Floor-is

5.2

Op donderdag 07 juni 2001 14:10 schreef Blue_White_Army het volgende:
Veel te vaak, het staat immers ook al (min of meer) in de faq. :)

Het komt op iets heel simpels neer (even samenvatten wat er al is gezegd :P ).

Dit forum is bedacht/gecreeerd door een aantal mensen, dit zijn de eigenlijke eigenaren om het even zo te noemen. Deze eigenaren stellen een aantal regels voor het gebruik van dit forum. Hier heb je je als bezoeker aan te houden, immers deze regels zijn er om het leuk te houden.

Doe je dit niet, dan ben je niet welkom, zoek je een andere plek waar je wel je ei kwijtkunt. We dwingen niemand om hier te posten, het moet juist vrijwillig zijn.

Het is geen dictatuur, geen democratie, maar zeker ook geen anarchie. Om het heel cru te zeggen: het hangt een beetje tussen dictatuur en democratie in. Wij luisteren wel naar wat er gezegd wordt en nemen dit zeker mee in de te maken beslissingen, echter dit doen we naar ons eigen inzicht.

Bericht hierboven

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op donderdag 07 juni 2001 14:19 schreef Floris_Diemel het volgende:

[..]

Wij luisteren wel naar wat er gezegd wordt en nemen dit zeker mee in de te maken beslissingen, echter dit doen we naar ons eigen inzicht.
En er wordt ook zeker niet over 1 nacht ijs gegaan, of ergens simpel over gedacht. I can tell you

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 07 juni 2001 14:18 schreef Jaymz het volgende:
Ik sta open voor commentaar
Dat staat we allemaal wel. Het gaat alleen om de manier waarop. :)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op donderdag 07 juni 2001 03:51 schreef JointFillah het volgende:

En Lieve Adjes is gewoon de 2e kamer....we zouden met ze allen nu een motie van wantrouwen kunnen gaan indienen ofsow.....maar ik vrees dat dan het hele kabinet valt :D
Als je nog begrijpt wat ik bedoel :z

* JointFillah ziet rond dit tijdstip het verschil niet meer :O :z :Z
offtopic:
Hey Maarten jij hier??

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Misschien moeten jullie hier een botje voor neerzetten die automatisch die verhalen plaatst.

Ik lees vaak LA en in bijna elke topic over het beleid zetten jullie dit neer. Worden jullie hier niet moe van????

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op donderdag 07 juni 2001 14:35 schreef obsidian het volgende:

[..]

Dat staat we allemaal wel. Het gaat alleen om de manier waarop. :)
De manier waarop probeer ik (vaak) doorheen te prikken en om te draaien, vandaar.
Kritiek hoor ik liever face to face dan op een plek waar 20.000 anderen zich ertegenaan bemoeien, wat de constructiviteit meestal niet helpt.
Mailen of ICQ-en is de meest practische.

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Op donderdag 07 juni 2001 14:41 schreef Jaymz het volgende:

[..]

De manier waarop probeer ik (vaak) doorhwen te prikken en om te draaien, vandaar.
Kritiek hoor ik liever face to face dan op een plek waar 20.000 anderen zich ertegenaan bemoeien, wat de constructiviteit meestal niet helpt.
Mailen of ICQ-en is de meest practische.
Dat was eigenlijk mijn volgende vraag. Waaronm dit soort problemen niet voa ICQ of MAil oplossen????

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op donderdag 07 juni 2001 14:43 schreef Blue_White_Army het volgende:

[..]

Dat was eigenlijk mijn volgende vraag. Waaronm dit soort problemen niet voa ICQ of MAil oplossen????
Daar zijn oplossingen voor te verzinnen. Deze wil ik tzt intern eens aandragen. (want daar heb ik ook al over nagedacht :) )

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Misschien een ideetje voor de nieuwe FAQ dan
GoT een democratie?
Ja en nee, de huidige crew is zeg maar de regering en heeft 't mandaat om beslisingen te nemen. Hierbij worden de belangen van de users altijd voor ogen gehouden. :)

Aangezien users op GoT te gast zijn en de crew dus in feite de gastheren, is 't nogal onbeschoft om de crew voor dictators uit te maken.

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Niet om te stokken of zo. Maar soms zit ik met verbazing te lezen dat jullie zo vaak hetzelfde antwoord geven. Vaak krijg ik ook het idee dat het voor de vraagsteller( flamer) alleen maar een spelletje is om met jullie te "spelen"

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Nee hoor... aangezien er ook elke dag een stel nieuwe user nu 't ware gezicht van de crew ziet, moet je dus elke keer weer netjes blijven....

That is, deze url gaat m'n archief in en de volgende klager krijgt deze url + slotje ( + note >:) )

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op donderdag 07 juni 2001 14:51 schreef ecteinascidin het volgende:

That is, deze url gaat m'n archief in en de volgende klager krijgt deze url + slotje ( + note >:) )
hehe LOL :D

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

duidelijk

• saviour
  • Niet online
Op donderdag 07 juni 2001 09:00 schreef obsidian het volgende:

[..]

Deze mag je even uitleggen... :? Waarom bied jij je excuses aan mij aan voor deze vraag dan?
Omdat je adnerz weer zegt dat ik geen enkele kans onbenut laat om jullie voor dictators uit te maken :(

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 07 juni 2001 15:06 schreef saviour het volgende:

[..]

Omdat je adnerz weer zegt dat ik geen enkele kans onbenut laat om jullie voor dictators uit te maken :(
Hehehehe... oh zo ja. Ik snap hem. Maar geef toe, dat heb je ook al meerdere malen gedaan. Doe ik toch ook niet bij jou op je forum btw?

• saviour
  • Niet online
Op donderdag 07 juni 2001 16:49 schreef obsidian het volgende:

[..]

Hehehehe... oh zo ja. Ik snap hem. Maar geef toe, dat heb je ook al meerdere malen gedaan. Doe ik toch ook niet bij jou op je forum btw?
Ik kan me dat duz niet zo goed herinneren hoor (echt niet). Ik heb dat laatst 1 ker gezegd, en ooka lleen maar omdat het volgens Daniel niet zo was.. terwijl ik tot dat pount alleen nog maar had gelezen van mods dat het wel zo was.

• saviour
  • Niet online
Wat mij trouwenz weer opvalt, is dat sommige crewleden nu meteen denken dat ik de crew afkat ofzo vanwege deze vraag.

Dat ik dit vraag, wil nog niet zeggen dat ik het ergens niet mee eens ben... hetzelfde als ik zou zeggen dat het hier een dictatuur is ofzo (ligt aan de zin)

Nogmaals: ik vind de crew, op sommige leden na, een goeie crew hoor! :)

• Morgoth
  • Laatst online: 05-02 20:36
wij zijn de sopho's (naja, op een paar na dan >:) ;) ) dus got is een sophocratie :P

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

He wat flauw, Morgoth is mij voor! :)

GoT is inderdaad een Sophocratie. :P

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 00:30
Op donderdag 07 juni 2001 13:45 schreef obsidian het volgende:

[..]

Dat heb je idd fout. :) De user waarmee het overleg is gepleegd op ICQ is niet de user die dit topic heeft geopend. Die twee dingen staan dus niet in relatie met elkaar. Die user van het overleg vond het alleen nodig om het topic van iemand anders te gebruiken om zijn ongenoegen weer eens te melden over een zaak die al afgehandeld was.
ah so, thnx!, dat maakt weer een hoop duidelijk :)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1