Agijsbro: nee. andersom staat wel op de planning

Op donderdag 07 juni 2001 04:51 schreef sproggle het volgende:
Ik van dat estacidin vandaag een streek heeft geleverd en ook die beweerde dat er geen democratie heerst hier op GoT.
Toch best lullig als je eerst heel kortzichting een topic sluit en je dan beroep op de 'dictatuur'
Die kwestie is afgehandeld. Laten we het daar nu niet weer over hebben, ok?
En ook blijf ik erbij dat er consequent gemod moet worden, users weten anders niet wat wel en wat niet mag. Met strakke richtlijnen weten mensen ook waar ze aan toe zijn en zal het een hoop sores schelen.
Tja, dit wordt wel offtopic zo, maar:
je kunt het als mod/admin nooit goed doen. Ben je consequent en sluit je veel: JULLIE ZIJN HONDEN. JULLIE SLUITEN TEVEEL, ER IS NIKS MEER AAN. MACHTSMISBRUIK!!
Laat je af en toe een topic open, terwijl je een soortgelijk topic sluit: JULLIE ZIJN NIET CONSEQUENT. JE MOET CONSEQUENT MODDEN
Veel regels: ER ZIJN TEVEEL REGELS
Weinig regels: ER STAAT NIET IN DE REGELS DAT DAT NIET MAG
Wel slotje: ER MAG NIKS MEER, GEEN HOND MEER AAN ZO
Geen slotje: HET NIVEAU DAALT, ALLES GAAT OFFTOPIC
Het is gewoon nooit goed.
Vergelijk het met de politie: surveilleren is mensenwerk, waar mensenwerk is, daar worden fouten gemaakt. De politie kan niet overal tegelijk zijn. De politie dient te zorgen dat de wet nageleefd wordt, maar maakt uitzonderingen wanneer dat redelijkerwijs gewenst is. Iedere politieagent is anders. De ene keer schrijft hij/zij wel een bon uit als iemand net wel/net niet fout geparkeerd staat en de andere keer denkt hij/zij: ach.. het valt wel mee.
De politie grijpt 50 dieven in de nek en gaat 1 keer in de fout door iemand onterecht in de boeien te slaan. Wat wordt er onthouden, de 50 opgepakte dieven of die ene onterechte aanhouding? Ik vrees het laatste. En dat is hier eigenlijk ook zo.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.