Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

De koptelefoon input van mijn LG Optimus L3 is dit weekend gesneuveld. Ik kan dus geen muziek meer luisteren. Dat is een enorm probleem, omdat muziek luisteren voor mij eigenlijk de reden was dat ik een smartphone kocht.
Toen vond ik dit: Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/MTUwOFgxNjAw/z/NRQAAMXQ9y9SN3qj/$(KGrHqR,!o4FI(K5+,lRBSN3qjUo8Q~~60_35.JPG?set_id=8800005007

Een micro USB naar 3.5 audio jack adapter. Zal dit werken op mijn telefoon, gezien hij normaal gewoon gebruik maakt van een normale jack input?

Alvast bedankt, Björn

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zo'n kabel werkt alleen als er op de USB poort ook een analoge jack zit. Dit zal vrijwel altijd niet zo zijn.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

bleutooth koptelefoon/reciever ?

[ Voor 16% gewijzigd door Fish op 19-11-2013 17:25 ]

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Werkt zover ik weet niet op mijn telefoon...

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Heeft die geen vleugeltjebleutooth of is het het (nog) niet gelukt

[ Voor 11% gewijzigd door Fish op 19-11-2013 19:45 . Reden: fuck auto correctie ]

Iperf

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

De LG Optimus L3 heeft Bluetooth aan boord en ondersteund A2DP dus een dingetje als dit werkt prima: http://www.ebay.nl/itm/Wh...-Dongle-New-/360793788124

[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 19-11-2013 18:24 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Topicstarter
Dus als ik het goed begrijp laat ik die dongle verbinding maken met mijn telefoon, steek ik mijn koptelefoon in de dongle en functioneert het verder gewoon hetzelfde als op de normale manier? (Als mijn telefoon bijvoorbeeld afgaat hoor ik dat dus ook gewoon door mijn koptelefoon?)

Verwijderd

Zo zou het moeten werken ja.

Verwijderd

Topicstarter
Dat word hem dan waarschijnlijk. Bedankt voor de snelle hulp!
Pagina: 1