Ik ben van plan mijn computerke eens te trakteren op een tweede hoofdje na de stressie blokperiode.
Op dit moment zit er een Radeon 64 ViVo in, die zijn signaaltjes stuurt naar een LG910SC, prachtige schermpie. Ik heb al besloten dat de 'hoofdjes' niet te veel mogen verschillen en daar ik tevreden met de LG, wordt het dus een LG 995E, de opvolger van mijn huidige scherm.
Nu moet wel een PCI kaartje bijkomen, zodat ik wat beeld doorkrijg.
Echter, die krengen zijn zo zeldzaam aan het worden. Ik zoek iets dat 1600*1200 aan 85Hz kan weergeven, natuurlijk aan een goede kwaliteit (de Tnt2's vallen al af). Misschien een ATI Rage kaartje, is dat wat? Of moet het een 2ehandse voodoo3 zijn? Het budget moet ook binnen de perken blijven logischerwijze...
Bijkomstige vraag: Heeft dit merkbare invloed op de performance? Als ik 3D-games speel heb ik het 2e scherm nie nodig dus neem ik aan dat het dan geen invloed heeft.
Ik neem aan dat dit alles mogelijk is in Windows XP en ME?
Er zijn vast al mensen die hiermee hebben geprutst dus: wat zijn jullie ervaringen?
Thx!
PS: die Dualhead/Twinview oplossingen zijn niet van toepassing, ik neem namelijk geen afscheid van m'n Radeon.
Op dit moment zit er een Radeon 64 ViVo in, die zijn signaaltjes stuurt naar een LG910SC, prachtige schermpie. Ik heb al besloten dat de 'hoofdjes' niet te veel mogen verschillen en daar ik tevreden met de LG, wordt het dus een LG 995E, de opvolger van mijn huidige scherm.
Nu moet wel een PCI kaartje bijkomen, zodat ik wat beeld doorkrijg.
Bijkomstige vraag: Heeft dit merkbare invloed op de performance? Als ik 3D-games speel heb ik het 2e scherm nie nodig dus neem ik aan dat het dan geen invloed heeft.
Ik neem aan dat dit alles mogelijk is in Windows XP en ME?
Er zijn vast al mensen die hiermee hebben geprutst dus: wat zijn jullie ervaringen?
Thx!
PS: die Dualhead/Twinview oplossingen zijn niet van toepassing, ik neem namelijk geen afscheid van m'n Radeon.