Wie krijgt met deze temps zijn proc nog koel?

Pagina: 1
Acties:

• Flox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-04 20:57
Nou wie lukt dat en welke temp heb je dan? Hoe doe je dat dan precies?
Ik heb een dubbele fan cooler op mijn athlon, en 2 8cm fans in de kast 1 gericht op de proc cooler en de andere op de videokaart. Normaal is de temp zo'n 40 graden, maar nu loopt ie toch tegen de 50, heb nu maar ff kast los gezet omdat het anders veel te warm wordt. Nu is ie ongeveer 44 graden. pfff

Earth is nice, heaven is better...

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Hmmm. deze hebben we al gehad.

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:49
Dat varieert.

En maak je niet druk, ik heb mijn proc in de vriezer gelegd, maar daar ging mijn PC alleen maar slechter van werken. :+

geeft geen inhoudelijke reacties meer

Verwijderd

ach, zolang als je de 60°c niet voorbij gaat zit er nog wel speling in.nog geen meltdown hier dus gewoon lekker verder gamen, temp in mn hok was 32° met gordijnen dicht (is wel erg warm voor wetware,hardware no problemo)

is 366 op 550 btw

sterkte

Verwijderd

Ik heb een Celeron 466@466, en ik kan geen games spelen (rond de 38 graden buiten, 29binnen (limburg)), mijn proc wordt ongeveer 50 tot 60 graden (achterkant), koelblok rond de 40. Dat komt omdat ik nog geen koelprut heb, alleen wat lijm om het koelblok vast te houden, maar die gelijd de warmte niet echt lekker, dus dan maar alleen tekstjes typen.
Succes allemaal met het (te) hete weer!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:56
Koelertje: moet je je kast open halen en de voeding eruit halen :) dat helpt... en dan de kast open laten liggen of koors :)

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 13:24
Humzz .. ik heb om eerlijk te zijn geen enkel probleem hier met pII400@448 (met standaard intel koeler) .. en ik kan je zeggen dat deze zolder kamer BIJZONDER heet is .. gvd :(

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 20:07
Vanmiddag deed mijn computer het niet meer celeron500@622 ik moest hem 2uur laten coolen(gewoon een vetilator op de kast gezet) en nu draait ie weer gewoon op 500 :(
Pagina: 1