Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-11 17:14

Wish

ingwell

Topicstarter
Hi,

Op mijn Samsung GT-I9001 op Gingerbread draai ik een Yahoo mail app. Die werkte altijd prima.
Totdat ik op een gegeven moment op mijn desktop dat mail account binnenhaalde via Microsoft Outlook 2013. Via de desktop werkt dat nog steeds prima. Echter verstuurt nu de Yahoo mail app op de telefoon geen mail meer. Verzonden berichten blijven in de Outbox staan.

Het verwijderen van de data, het account en uiteindelijk de app is geen oplossing. Bij het opnieuw installeren van de app blijft hetzelfde euvel voorkomen. Inmiddels is het account ook verwijderd in Outlook op de desktop, maar het probleem blijft bestaan.

Iemand een idee hoe dit op te lossen (suggesties als alternatieve apps zijn welkom)? De "originele" mail app is b0rked, daarbinnen is het eigenlijk niet mogelijk te typen doordat allerlei woorden continu dubbel verschijnen (ook heel irritant, maar niet mijn grootste probleem).

Alvast bedankt voor eventuele oorzaken en natuurlijk oplossingen!

No drama

• rulfi
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13-04-2021
Hey,
blijkbaar nog niemand oplossing voor dit probleem?
ik heb gelijk probleem, met Samsung Galaxi mini2; ik weet niet of ik een of andere setting veranderd heb, kan nergens iets vinden om te resetten.
rulfi

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Al eens de data van de app gewist via applicatie beheer?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2