• xIngmarx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:55
Beste tweakers,

Ik ben sinds enige tijd voor een nieuwe TV aan het kijken waarbij ik 3 eissen heb.
42" of groter
een goed paneel
goedkoop

extra functies en design kunnen me hierbij gestolen worden.

Nu liep ik aan tegen de Philips 46PFL3108H. Prijs is goed, grote is goed alleen ik kan nergens iets terugvinden over de beeldkwaliteit...
Hoop dat jullie mij kunnen helpen
Linkje voor de prijzen/specs

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Tja, "een goed paneel" en "goedkoop" zijn natuurlijk 2 eisen die wat moeilijk samen gaan. Er zullen toch ergens concessies gedaan moeten worden. In deze prijsklasse zul je het in ieder geval moeten doen met een 50Hz paneel; laat je niet van de wijs brengen door marketingtermen rondom X-honderd Hertz.

Momenteel worden er op Tweakers nominaties verzameld voor de beste tv van 2013. De Sony 42W655A wordt daar vaak genoemd als beste budget-lcd. Check deze ook eens zou ik dus zeggen.

• xIngmarx
Het verhaal wat je houd over die marketingtermen is waarom ik deze vraag hier post.
Leuk dat er staat dat een tv 100hz haalt en een dynamisch contrast van x miljoen... Maar hoe is dit gemeten en wat voor resultaat heeft dit in de praktijk. Helaas is het moeilijk om een tv aleen op specs te kopen.

De sony die jij noemt klinkt interessant, maar valt eigenlijk net buiten t gestelde budget

Ander scherm wat ik heb gezien is de Samsung UE40eh5000 Goeie review over gelezen en goedkoop, alleen twijfel over de grote en kan nergens de 46inch versie te koop vinden

Hoop ok dat er nog iemand is met meer info over de Philips PFL3108

• Rabbiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:10
Zie de mediamarkt openingsflyer van Amsterdam Akerpoort vanaf aanstaande donderdag (zag in je profiel dat je woonplaats hoofddorp is): https://view.publitas.com...ing/wk47-akerpoort/page/1

De Samsung UE46eh5000 voor €399,-. Durf alleen niet zoveel te zeggen over de kwaliteit, maar als jij een goede review gelezen hebt over de 40inch dan is dit denk ik wel een aanrader voor je.

• xIngmarx
Rabbiej, je bent een koning.

Ik lig donderdag ochtend voor de deur van de Mediamarkt ;)