Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Groupon TV UE40F6340SSXZG en UE46F6340SSXZG

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Op groupon worden nu de in de titel genoemde tv's aangeboden, op zich voor een leuke prijs. De 40" voor 499 en de 46" voor 649. Dit zijn zogenoemde "B stock""modellen.

Ik kan echter niks vinden over deze tv's, geen reviews etc. Ook weet ik niet of deze tv's ziggo gecertifeerd zijn. Volgens mij zijn dit namelijk duitse modellen.

Is er toevallig iemand die ervaring met deze toestellen heeft?

Met vriendelijke groet,
Rigo

• Shiver87
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:03
Goedemiddag,

Ik zie ze inderdaad ook staan. Het lijken inderdaad duitse modellen te zijn. Al lees ik weer op een duits forum dat dit een Zwitserse variant is.

Maakt dit dan uit voor de Nederlandse markt? Waarom zou je hem Ziggo gecertificeerd willen hebben? Werkt anders de CI+ module niet?

Groet,
Rob

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Wanneer je een tv uit het buitenland haalt, zal in de meeste gevallen de CI+ module niet werken. Je kan wel gewoon een mediabox met HDMI aan je tv hangen.

Off-topic:
Een post beginnen met "Goedemorgen" of iets dergelijks en afsluiten met "Groeten" is niet nodig op een forum. Check het beleid maar eens. Het zou zo rommelig worden als iedereen dat gaat doen.

• Shiver87
Maar het is wel netjes ;)

http://www.samsung.com/de...ion/led-tv/UE46F6340SSXZG

Er staat hier dat deze tv een CI+ 1.3 module heeft. Werkt dit niet in NL dan? Op de NL'se Samsungs zit namelijk dezelfde CI+ module.

Verwijderd

Topicstarter
Dat vraag ik me ook af Robbartelds, blijkbaar is er op dit forum nog niemand de ervaring met deze toestellen heeft. Dan wacht ik nog even af en koop ik een toestel dat wel ziggo gecertificeerd is.

• S1NN3D
  • Niet online
Nee, het is immers ongewenst. })
http://www.samsung.com/de...ion/led-tv/UE46F6340SSXZG

Er staat hier dat deze tv een CI+ 1.3 module heeft. Werkt dit niet in NL dan? Op de NL'se Samsungs zit namelijk dezelfde CI+ module.
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 06:48:
Dat vraag ik me ook af Robbartelds, blijkbaar is er op dit forum nog niemand de ervaring met deze toestellen heeft. Dan wacht ik nog even af en koop ik een toestel dat wel ziggo gecertificeerd is.
Aangezien het een buitenlands model is, zal er waarschijnlijk andere firmware op staan. Of het moet zijn dat hier mee gerommeld is want dat komt ook voor. Door Ziggo is dit model in ieder geval niet gecertificeerd dus ik zou er vanuit gaan dat het niet gaat werken.

• Shiver87
Dank voor je reactie. Ik ga het er niet op gokken. Zou zonde zijn van 649€.

Ik kon het inderdaad ook niet terug vinden op de ziggo website.

Verwijderd

hey jongens ik wil deze tv denk ik kopen maar kon idd niet vinden op het internet kunnen jullie mij uit leggen waarom dit niet handig zou zijn?
bedankt!

• S1NN3D
  • Niet online
Lees de berichten hierboven maar... :N

Verwijderd

ja ik lees het maar ik heb geen ziggo ofzo ik wil deze tv erg graag thanx!
Pagina: 1