Toon posts:

Asus A7M266 multyplier gezocht ...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik kom van een abit KT-7 met Duronneke 700@8x115 zelfs al voor dat ik internet had >:)
Maar DDram komt eraan en den deze kon het ni laten |:( om dan maar een asus te kopen (van naam trekt het wa op Abit he )
en waar zit nu dien multiplier? in het bios kan ik er niet aan ,
der sta een dipswitch op dat A7M266 mobo maar die zet geen MP alhoewel ik menne Thunderbird van 1 gig (AXIA) unlocked heb ? plzz help this stupid boy :'(

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
De A7M266 heeft geen multiplier-instel opties...sorry jong :)

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Topicstarter
jawel, ik hem is iets gelezen over een onbestaande dipswitch die je kan kan aanbrengen .
mijn hardware-handelaar beweerde dat dien dipswitch derop zit en dat enkel bij de eerste A7M mobo's dit niet aanwezig was die MP ondersteuning .
maar deze is het niet ik denk dat er een stek is waar dat ik een tweede kan solderen :)

Verwijderd

Topicstarter
komaan guys antwoordt hier is op ik hem al verschillende kerels op dit forum gezien die waarschijnlijk de oplossing in hun schuif hemme liggen :Z

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Hij heeft geen MP instellingen. Misschien dat het wel te tweaken is, maar ik heb het nog nooit gehoord.

En een beetje normaal nederlands typen is ook prettiger voor anderen om te lezen.

Geen inspiratie

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Sorry, heeft ie echt niet...
Naar mijn weten ook niet d'r op te knutselen.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Topicstarter
jongens ,
solderen hoeft niet, ik zou ook bios kunnen flaschen (zodat MP wel beschikbaar wordt)?
of eventueel proberen de L-1 bruggen op de juiste manier te verbinden vb. 10x ofzo .
dat zijn ook mogelijkheden maar van beide weet ik het feine niet |:(
en voor de soldeer-mod mis ik het plan :'(
ik had gehoopt hier de juiste mensen te treffen kwestie overclocking en geen leraars nederlands :P

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Ik meen dat het inderdaad mogelijk is een blokje met dipswitches op het bord te solderen zodat je de multiplier in kan stellen. Als je het op de processor wilt doen is hier een artikel over dwelke bruggen je dan moet verbinden. Daarmee kan het dus zowiezo. Wel een gedoe om te doen overigens.

• X-Terminator187
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05-2025

X-Terminator187

"Astalavista"

Het kan wel inderdaad, maar het is wel veel moeite.
Hier staat wat je moet doen.

Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs

Verwijderd

Topicstarter
Thanks guys :) .....
Waar is dien goeie dikke ouderwetse soldeerbout ? >:) ....

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
Op vrijdag 08 juni 2001 01:47 schreef Mitsurugi het volgende:
komaan guys antwoordt hier is op ik hem al verschillende kerels op dit forum gezien die waarschijnlijk de oplossing in hun schuif hemme liggen :Z
oh, god, we hebben weer een belg hoor :P
tssk, :D :D
Pagina: 1