Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

IE crasht steeds bij mail.live.com

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Elke keer ik inlog bij mail.live.com crasht mijn Internet Explorer na enkele seconden en start deze opnieuw op. Heb reeds geupdate naar IE 11 maar dit lost het probleem niet op. Ook IE openen in safe modus helpt ook niet, evenals het resetten van de instellingen. Als ik bv. Google Chrome gebruik heb ik dit probleem niet. PC is ook reeds gescand met MalwareBytes. IE crasht enkel bij mail.live.com, niet bij andere websites. Ook de instelling waarbij de hardwareversnelling van de grafische kaart wordt uitgeschakeld en gebruik wordt gemaakt van softwarematige versnelling heb ik reeds geprobeerd.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Welk OS gebruik je? Ik heb bij mijn vriendin laatst live.com toegevoegd aan de compatibiliteitsweergave omdat het onmogelijk was om mails de openen via mail.live.com. Je kon wel door de mappenstructuur bladeren en vinkjes voor de mails aan en uitzetten, maar als je op de mail kikte gebeurede er niets. Wellicht nog iets wat je even kunt proberen.

Desktop | Server | Laptop