Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-02 13:18
Hallo allemaal,

Ik heb sinds vandaag een Humax iHDR-5200c aangesloten i.p.v. een CI+ module die ik voorheen gebruikte. Nu valt het me op dat het beeld minder scherp lijkt dan voorheen, ondanks dat er gewoon 1080i in beeld verschijnt bij de TV zenders. Het is niet echt heel overduidelijk, en veel details blijven wel zichtbaar, maar ik heb toch het idee dat het minder is.

Zijn er meerdere mensen die dit ervaren of ben ik uniek in dit geval?

Ik heb overigens een Philips 42PFL8404H televisie. Geen idee of dat er iets mee te maken kan hebben?

Hoor graag van jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Sja, lijkt me vrij gemakkelijk. Geintegreerde CI+ module in de TV heeft minder signaal verlies dan een setup box dat je door moet verbinden met een HDMI kabel.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:29
Bij mijn LG kan ik per bron de instellingen aanpassen, zo is bij de Xbox360 de helderheid hoger dan bij televisie kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik heb niet de ervaring met een 5200c maar wel met de 5050c, en die heeft een duidelijk minder mooi (lees scherp, helder, kleurruiker), plaatje dan dat van een Samsung 7140(a).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

dat had ik nou ook met een kennis die ik net had verhuis, alles netjes aangesloten. mooid beeld (oud abonnement) zijn had een ziggomonteur laten komen om het internet te installeren. flikkerd die zon decoder deaus neer. resultaat slechter beeld'. ze is toch hardstikke slechtziend maar ik had die deaus al weggeflikkerds
Yellowneck schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:24:
Sja, lijkt me vrij gemakkelijk. Geintegreerde CI+ module in de TV heeft minder signaal verlies dan een setup box dat je door moet verbinden met een HDMI kabel.
onzin, het ligt aan de decoder

Iperf