Toon posts:

Beeldscherm probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds vandaag heb ik probleem met mijn display. Elke keer als ik de resolutie in Windows 7 op 1920 x 1200 (60hz) zet krijg ik heel raar beeld. Alsof hetzelfde beeld steeds herhaald wordt. Het is statisch en ook in andere resoluties krijg ik eenzelfde raar beeld. Behalve in de resoluties 1600 x 1200 en 1920 x 1080 heb ik normaal beeld.
Ik heb de drivers van m'n Ati Radeon 6850 (MSI Twin Frozer) geupdate, helaas geen effect.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1454759_10152009315314507_1680976371_n.jpg

Monitor is van HP (HP w2408h).

Weet iemand waar het aan zou kunnen liggen?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:50

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Hoe zit het scherm aangesloten, VGA of DVI?
Drivers van je Radeo zijn up2date, maar zijn die van je monitor uberhaupt geinstalleerd? :)
Zo nee: doe dat eerst eens. Zo ja: updaten kan helpen. Anders verversingsfrequentioe soms ook.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
the eagle: via HDMI aangesloten.
yup, ook de monitor drivers zijn geïnstalleerd.
Frequentie wijzigen helpt niet. :(

• D422
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:52
Heb je al wat geprobeerd met de knoppen op het scherm zelf? Wellicht dat de auto adjust uitkomst biedt.

Verwijderd

Topicstarter
yep, heb de monitor ook een factory reset gegeven.
Ik heb voor de zekerheid maar een retouraanvraag voor reparatie ingediend bij de winkel waar ik m in september 2011 heb gekocht. Naar mijn weten heb ik drie jaar garantie op deze videokaart, sowieso via MSI zelf. Heeft me destijds een lieve 252 euri gekost dus als het even kan dan mag ie gemaakt worden, mits het idd aan de videokaart ligt.

Verwijderd

Topicstarter
Hhmmm helaas, dacht dat ik een oplossing had gevonden maar het is toch de hdmi output. Via DVI (verloopstekkertje naar VGA omdat monitor geen DVI ingang heeft) heb ik wel 1900 x 1200 beeld zonder problemen. Moet maar even een verloopstekkertje voor de displayport -> hdmi kabel vinden.

Ai, beetje pijnlijk dit.....m'n ego loopt een klein deukje op. Drukte zojuist weer op auto adjustment en nu is het weer allemaal toppie.
D422 nog bedankt!

@mod: Topic kan gesloten worden.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 15:16 . Reden: wijziging tekst ]

Verwijderd

Topicstarter
Thumbs up voor Komplett.nl.
Ik dacht ik probeer toch de kaart te retourneren voor reparatie. Ergens was me bij gebleven dat MSI 3 jaar garantie gaf. Een wat oudere medewerker van de Komplett klantenservice gaf in eerste instantie aan dat er geen garantie meer op zou zitten (aankoop september 2011). Zo eigenwijs als ik ben even contact opgezocht met MSI, zij bevestigden de 3 jaar garantie. En ondertussen kreeg ik een van Komplett een acceptatie op de retouraanvraag.

Meteen aangegeven dat ik een MSI N760 TF 2GB/OC als vervanging zou willen, en na 2 dagen werd dat geaccepteerd. Helaas waren binnen 3 dagen alle 6 de kaarten verkocht en moest ik ongeveer 1,5 week wachten. Tot mijn verbazing hoefde ik niks bij te betalen :9 . En nu zit het in m'n kast en geen last meer van raar beeld.
Pagina: 1