Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hulp bij kiezen Gamerslaptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop voornamelijk gericht op gaming met een budget van max 450,-
Nu heb ik op Marktplaats een aantal laptops gevonden maar heb hulp nodig bij het kiezen, hoop dat iemand mij zou kunnen helpen.
De bedoeling is dat ik alle games op een zo hoog mogelijke resolutie en zo hoog mogelijke settings kan spelen en er nog een aantal jaren mee voort kan.
Graag zou ik willen weten welke laptops nou de beste zijn van de volgende selectie.

De Laptops zijn de volgende:

Even weg

Alvast heel erg bedankt voor de hulp, want ik kom er zelf niet uit

[ Voor 57% gewijzigd door Bolletje op 18-11-2013 21:48 ]

• Thewisbone
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-11 11:59
Hier kan je de videokaarten van de laptopjes bekijken:

http://www.notebookcheck.net/

Wat voor spellen wil je gaan spelen?

• Thewisbone
Even alles een beetje uitgevogeld.. ik denk dat deze de beste optie voor je is http://www.marktplaats.nl...cd&previousPage=mympBuyer

Aangezien die nog garantie heeft.. een i7 en http://www.notebookcheck....orce-GT-635M.66964.0.html

+ hij doet hem wat te goedkoop weg. vergeleken met al die anderen.

Verwijderd

Topicstarter
De spellen die ik speel zijn eigenlijk gevarieërd tussen Race Games, 3D Shooters. noem maar op.
De games die ik nu wil gaan spelen is Battlefield 4, Call Of Duty: Ghosts, Assassin's Creed: Black Flag, Batman: Arkham Origins, Need For Speed: Rivals, heb niet echt een bepaald voorkeur, maar meestal zijn het de grote goede games die ik speel. En ik weet mijn god niet meer welke ik nou zou moeten kiezen de keuze is zo groot.

Verwijderd

Gaat een lastig verhaal worden voor 450 euro.

• Thewisbone
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:31:
De spellen die ik speel zijn eigenlijk gevarieërd tussen Race Games, 3D Shooters. noem maar op.
De games die ik nu wil gaan spelen is Battlefield 4, Call Of Duty: Ghosts, Assassin's Creed: Black Flag, Batman: Arkham Origins, Need For Speed: Rivals, heb niet echt een bepaald voorkeur, maar meestal zijn het de grote goede games die ik speel. En ik weet mijn god niet meer welke ik nou zou moeten kiezen de keuze is zo groot.
Die spellen gaan niet lukken op een laptopje... ja op low werkt het wel.
Maar dat wil je ook niet denk ik?

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb een Samsung RC730-S01NL gehad en die speelde de grote games zoals bijv Black Ops II, Assassin's Creed 3, Medal Of Honor Warfighter, etc. op een resolutie van 1600x900 op High, dus op een laptop is het zeker mogelijk om goed te kunnen gamen en de meeste van deze laptop zitten rond dezelfde specs als dat die laptop was

Verwijderd

Je vergeet even dat een COD Ghosts en Battlefield 4 veel zwaarder zijn dan de games die jij opnoemt. Ik zou als ik jou was even goed gaan inlezen wat tegenwoordig nodig is om dit soort games te spelen. Tevens zou ik zelf nooit een laptop kopen om op te gamen i.v.m. de snelle afschrijving, wat een laptop al snel erg duur maakt in tegenstelling tot een desktop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of dit te veel vragen is, maar zouden jullie mij misschien kunnen helpen zoeken naar een zo goed mogelijke laptop voor maximaal 450,- maximaal 50 km verwijderd van postcode 6671BJ?

Als het te veel gevraagd is dan begrijp ik dat, maar wil gewoon zeker weten dat ik de goede laptop koop

Verwijderd

Voor 450 koop je niks goeds sorry :)

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
reviews: Desktop Best Buy Guide: november 2013 of pricewatch: Sony PlayStation 4
Hier ga je veel meer plezier aan beleven.

Of heb je een reden dat je veel liever een laptop wil?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb momenteel een desktop computer, maar woon bij mijn zus in totdat ik een huis voor mezelf heb gevonden en mag hier de desktop niet neerzetten, en een laptop wel, en aangezien ik ook best veel onderweg ben, ben ik op zoek naar een goede gamerslaptop er zijn daarom omstandigheden dat een desktop pc voor mij niet rendabel is en ik zit ook in een uitkeringssituatie dus ik kan maar weinig bij leggen nadat ik mijn desktop heb verkocht dus kan maximaal maar 450,- uitgeven.

• Thewisbone
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:43:
Ik weet niet of dit te veel vragen is, maar zouden jullie mij misschien kunnen helpen zoeken naar een zo goed mogelijke laptop voor maximaal 450,- maximaal 50 km verwijderd van postcode 6671BJ?

Als het te veel gevraagd is dan begrijp ik dat, maar wil gewoon zeker weten dat ik de goede laptop koop
Dat is mij te veel werk..

Koop deze! http://www.marktplaats.nl...mp;previousPage=mympBuyer

Verwijderd

Topicstarter
Thewishbone, die link werkt niet die gaat naar de homepage van Marktplaats :-))

• Thewisbone
http://link.marktplaats.nl/745855797

Sorry,, deze ;)

Bied 375.. en mail hem ;)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
De bedoeling is dat ik alle games op een zo hoog mogelijke resolutie en zo hoog mogelijke settings kan spelen en er nog een aantal jaren mee voort kan.
Dit is onmogelijk met het budget dat je hebt. Zelfs de huidige spellen op high spelen is al niet te doen, laat staan nog jaren vooruit kunnen. Het beste van je kan vinden voor dit bedrag is een laptop waar je de huidige spellen redelijk mee kan spelen, maar zware spellen zoals BF4 zijn eigenlijk niet echt te doen.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-11 23:34

Bolletje

Moderator Harde Waren
Het is niet de bedoeling dat dit topic vervalt in een opsomming van allemaal linkjes naar advertenties op marktplaats. Gaarne inhoudelijk discussie over specificaties. Daarom ook de linkjes uit de openingspost weg.

• Thewisbone
Bolletje schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:49:
Het is niet de bedoeling dat dit topic vervalt in een opsomming van allemaal linkjes naar advertenties op marktplaats. Gaarne inhoudelijk discussie over specificaties. Daarom ook de linkjes uit de openingspost weg.
Waarom niet? het is zijn topic.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-11 23:34

Bolletje

Moderator Harde Waren
Thewisbone schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:50:
[...]

Waarom niet? het is zijn topic.
Omdat het dan geen discussie is maar een helpdesk. Waardebepalingen en handelen over tweedehands dingen horen ook niet op het forum thuis.

Er kan prima gediscussieerd worden over tweedehands laptops, ie. het noemen van de specificaties en die met elkaar vergelijken. Dat is echter wat anders dan enkel de links posten. Linkjes (en de bijbehorende advertenties) vervallen ook na verloop van tijd, waardoor de discussie niet meer volgbaar is.

[ Voor 51% gewijzigd door Bolletje op 18-11-2013 21:55 ]

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Mee eens, het is veel makkelijker meedenken als ook de belangrijkste specs en de prijs worden genoemd zonder dat je hoeft door te klikken. Dit vereist wat werk voor de topicstarter, maar dat zal zich vast uitbetalen in een beter advies.
Pagina: 1