iPhone vast in connect naar iTunes scherm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paragon93
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Beste Tweakers,

een aantal uur geleden heb ik mijn iPhone (4S) aangesloten op de computer om te synchroniseren en te updaten. Echter midden in de update is hij vastgelopen met een error. Sinds die error staat mijn iphone vast op het scherm waarop aangegeven wordt hem met itunes te verbinden. Hij wordt echter niet door Itunes herkend.
Na wat rondbrowsen op het internet zie ik veel mensen die met hetzelfde probleem zitten, en er is ook een stap voor stap uitwerking van het probleem op de apple website, beide heb ik alle mogelijke opties allemaal stap voor stap doorlopen (recoverymode opstarten/ usb poorten wisselen / usb drivers opnieuw installeren/ itunes opnieuw installeren ect. ect.).
Echter wordt hij nog steeds niet door Itunes herkend.
Als ik hem aansluit via de usb installeert hij echter wel direct de stuurprogramma's voor usb en geeft windows een geluid dat er een usb is aangesloten..

Na uren en uren proberen lijkt niks te helpen en ik weet niet meer wat ik moet proberen om het te laten werken... :?

Wellicht hebben jullie nog ideeën?

Alvast bedankt

edit:
Hier de link van apple met het probleem
http://support.apple.com/kb/HT1808

[ Voor 3% gewijzigd door Paragon93 op 18-11-2013 19:59 ]

Trust me, I'm an engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een reset niet erg vind ( je hebt hem vast wel gebackupt): in DFU mode zetten, verbinden met iTunes en dan herstellen. Mocht dat niet werken: een officiele IPSW downloaden, en dan shift+op herstellen klikken. Dan kies je die IPSW en gaat hij als het goed is opnieuw installeren. Dan iCloud backup terugzetten en klaar is Kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paragon93
  • Niet online
Thanks voor je reactie,
Echter als ik hem in DFU mode zet wordt hij nog steeds niet herkent, en verschijnt er dus ook geen herstelknop in itunes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iTunes opnieuw installeren? Wel echt helemaal verwijderen, anders blijft het niet werken. Gewoon een gok hoor, maar het kan nooit kwaad om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paragon93
  • Niet online
Al gedaan, inclusief alle achterblijfseltjes, wil nog niet werken....
Ik ga het zo even op een andere computer proberen

[ Voor 26% gewijzigd door Paragon93 op 18-11-2013 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paragon93 schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:15:
Al gedaan, inclusief alle achterblijfseltjes, wil nog niet werken....
Ik ga het zo even op een andere computer proberen
Vreemd, hier werkt het zonder problemen. Een lifesaver wanneer je aan het knutselen bent met downgraden. Andere PC is inderdaad wel een idee. Anders even langs bij een Applestore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paragon93
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:16:
[...]

Vreemd, hier werkt het zonder problemen. Een lifesaver wanneer je aan het knutselen bent met downgraden. Andere PC is inderdaad wel een idee. Anders even langs bij een Applestore?
Morgen ochtend ga ik even langs een apple reseller, hopelijk weten ze daar meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paragon93
  • Niet online
Een kleine update: Ik heb de iphone aangesloten op de Macbook air van mijn huisgenoot, vanaf hier was hij direct zichtbaar en vanaf hier heb ik de iphone terug kunnen zetten naar factory settings. Momenteel ben ik op mijn eigen pc de reservekopie aan het terugzetten. Zonder tegenbericht is het hierbij opgelost, bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, mooi dat het weer werkt ;)
Pagina: 1