Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmax812
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-04 23:06
Hallo mensen,

ik heb 3 weken terug een LG G2 gekregen bij het verlengen van mijn abonnement. Dit heb ik gedaan via de Phonehouse en ze boden me ook een soort verzekering aan waarbij je per kwartaal 50,- euro betaald.

Nu het echte probleem. De LG skin vind ik enorm saai en eigenlijk ook vervelend, dus ik dacht: He, laat ik eens proberen om de nieuwe CM nightly te flashen via CWM. Op mijn galaxy nexus gebruikte ik altijd TWRP en dit was mijn eerste keer met CWM. Dus ik liep al aardig te prutsen en toen wilde ik dus CM flashen. Ik heb een kwartier gewacht en met mijn ongeduldige hoofd heb ik mijn telefoon uitgezet. DOM!
Als ik nu de telefoon uitzet en weer aan, kom ik niet verder dan het frustrerende LG logo en het leuke LED lampje dat alle kleuren weergeeft. Er staan 2 backups op de telefoon, 1 van LG's eigen software en 1 van CWM.

Mijn vragen:

1) HELP! Dit is wat ik allemaal gedaan heb.
- Rooten via dit forum
- Hier mijn CM Nightly gehaald

2) Heeft iemand ervaring met die verzekering van de Phonehouse? Ik ga alles even goed doorlezen. Want als ik de telefoon niet meer normaal krijg zou het fijn zijn als ik een nieuwe kreeg.

3) Is het misschien slimmer om toch maar de nexus 5 te halen? Voor de LG G2 zijn ze namelijk wel druk bezig met ontwikkelingen voor rooten en flashen.

Met vriendelijke groet,

een gefrustreerde en ongeduldige tweaker genaamd Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:29

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Kun je niet in CWM gewoon je backup terug zetten? Je hebt sowieso geen brick als je het LG logo nog ziet.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmax812
Oke, gelukkig. Maar ik kom niet verder dan het LG logo. Dat is ook het probleem. En ik heb net wat knoppen combinaties geprobeerd om ergens te komen, maar recovery lukt niet. Ik zit nu wel in de download mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 05:49

Remcom00

hij is gek

Als het een soft-brick is kun je (correct me if i'm wrong) de fabriekssoftware meestal via een flashtool op je PC weer terug flashen, is alleen even zoeken naar de juisten flashtool en firmware.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmax812
Gevonden en gelukt. Hier het forum wat me geholpen heeft. Sorry voor de paniek.
Ik ga zo nog een poging doen om CM te flashen, maar dan via TWRP.

[ Voor 19% gewijzigd door justmax812 op 18-11-2013 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmax812
Nog bedankt voor de snelle reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:29

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Misschien dat iemand hier met een G2 je kan helpen bij het flashen? Heb zelf geen G2 dus weet niet precies hoe het zit bij dit toestel, maar als je een vraag hebt stel je 'm maar ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Greveldinges op 18-11-2013 19:55 ]

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huffy
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik ben ook een zeer gelukkige gebruiker van de G2, en heb de 10.2 Nightly al een paar dagen klaar staan.
Echter ben ik op dit moment zo tevreden over de stock rom <3 dat ik toch nog even wacht.
Mocht ik een deze dagen toch besluiten te flashen, dan zal ik mijn bevindingen en ervaring posten. _/-\o_
Pagina: 1