Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook 2010 en 2013 tegelijk open hebben

Pagina: 1
Acties:

• detim
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:34
Hallo,

Ik heb bij een klant een SBS2011 server draaien met Exchange 2010.
Er loggen hierop meerdere werkstations in onder 1 user. Ze gebruiken dezelfde mailbox.

Tot voor kort ging dit altijd goed, meerdere Outlook 2010 clients open zetten was geen probleem.
Nu is er echter een Outlook 2013 PC bij gekomen. Wanneer deze open staat krijg je met de Outlook 2010 PC's geen toegang en andersom.
Er komt dan een login scherm in beeld, maar dit accepteerd geen enkel wachtwoord.
Zodra ik er dan weer 1 van de 2 versies sluit werkt het weer.

Weet iemand een oplossing? Vast bedankt!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Wat zijn de instellingen van de verbinding naar Exchange op beide clients? Al eens zonder RPC over HTTPS in Outlook 2013 geprobeerd? Clients en server up to date?

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:15

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Geef ook even aan wat je zelf al geprobeerd hebt, of met welke termen je al op google gezocht hebt. Dat voorkomt een beetje dat mensen allemaal opties gaan opperen die je zelf al geprobeerd hebt.

En kijk ook even in de eventlog van je SBS server. Ik gok dat daar ook wel het een en ander aan foutmeldingen in staat.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• jimbo123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-03-2023
Wat Question Mark aangeeft inderdaad, of draai eens de SBS BPA.. die laat ook vaak snel zien of er iets niet in orde is.

Je topic titel is enigzins verwarrend overigens omdat mijn eerste gedachte was dat je dit op dezelfde pc probeerde.

[ Voor 33% gewijzigd door jimbo123 op 22-11-2013 11:07 ]