Koelen van een cpu van 70 Graden

Pagina: 1
Acties:

• Joppe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-01 15:35
Ik heb mijn oude P166MMX lopen op 285Mhz
(3x95)
Nu krijg ik zogenaamde Termal Breakdowns
Hij slaat na een tijdeje dus gewoon af, geen stroom meer en opnieuw booten.
Ik haal dus eens de koeler eraf om te voelen hoe heet die werd.... Nou daar kon je wel een eitje op bakken hoor!!
Die moet dus goed gekoeld worden maar hoe?

Ik heb nu een standaard socket7/370 Titan Cooler

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 10:23
Jezus ik vind je wel vrij stoer als je je p166mmx ECHT zo ver hebt gekregen, bij post ie niet eens al ie op meer dan 210 staat hoor...
Enne wat bedoel je met een thermal breakdown??? Hoe weet je dat t door de temp komt? En wat bedoel je met dat ie geen stroom meer kijgt? Als t door de temp komt kan je proc dus nog iets harder denk ik e moet je gewoon beter koelen. Veel fans in je kast proppen dus of een grote fan er tegenaan, dat heb ik ook en werkt zeer goed.

En heb je de koeler erafgehaald en toen je poc weer aangezet om te voelen hoe heet ie werd? Hmz dat lijkt me ook geen goed plan hoor, wel een beetje een raar verhaal allemaal...

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Joppe
Nee, natuurlijk heb ik hem niet aangezet zonder koeler, ik heb gevoelt toen ik hem net afzette.

Wat ik wil weten is wat voor koeler ik het beste kan gebruiken, Golder Orb of zo of toch iets met een peltier

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:26

FFF

sorry hoor maar als je een peltier wilt hebben moet je extra vioedinkje kopen hier voorwant gewone trekt daty niet meer, en goede koeler, dat is een P1 toch lang niet meer waard?

• Joppe
Ik moet nog een half jaar met deze PC en ik doe vrij zware desktop publishing, bovendien kan ik misschien de cooler wel overplaatsen op een nieuwe.

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:26

FFF

socket 7 ?
hmmmmmmmmm extra voedinkje, peltietje en daar alpha koeler op (alles te verkrijgen bij oc-shop)
mvg FFF
Pagina: 1