Aankoopadvies; een laptop voor mijn ouders...

Pagina: 1
Acties:

• Coriolis
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-10-2025
weer eens wat anders dan een gamelaptop, devtop of multimedia beest.

mijn ouders willen een nieuwe laptop. En nu betrap ik mij zelf er al op dat ik heel snel voor beter kies. Een uitdaging dus.

max 450 euri en een HDMI aansluiting. Mijn vader wil voetbal van internet op TV kunnen kijken.

Tot nu toe gevonden;
Acer aspire E1 532 voor ongeveer 400 euro
en zijn broertje van het andere merk
Asus r509ca ook voor ongeveer 400 euro, maar iets sneller geklokt.

ik heb het gevoel dat ik iets over het hoofd zie (de laptop van de best buy guide is lastig te koop trouwens...)

iemand nog suggesties?

• RdeGroot
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Wat dacht je van deze vijf opties? Om maar even iets te noemen. Er is flink wat te kiezen.

• Coriolis
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-10-2025
BramvandenH schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:33:
Wat dacht je van deze vijf opties? Om maar even iets te noemen. Er is flink wat te kiezen.
ja, snap ik. ik heb ook in de pricewatch op budget gezocht. twee van de vijf zijn maar 11 inch schermen. ik zou ook graag bij een wat bekende winkel willen kopen...

iig bedankt,ik zoek nog even verder.

Verwijderd

Coriolis schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:52:
ik zou ook graag bij een wat bekende winkel willen kopen...
je bent niet bekend met de shopreview optie hier? Ik kan je opmerking hierover namelijk niet echt plaatsen. Zie toch veel bekende winkels zoals 4launch e.d. erbij staan.

Ja, je kan 50 euro meer betalen en vast bij een mediamarkt of dixons slagen, maar de garantie afhandeling is juist bij dat soort ketens veel en veel slechter dan bij een webwinkel met bergen goede shopreviews hier.

Als je toch iets zoekt bij een grotere keten, dan kan je beter je ouders zelf op pad sturen. Nemen ze die de verkoper het beste aanprijst, of je daarmee beter uit bent is een ander verhaal.