Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:52
Ik zou graag willen weten of er mensen zijn die micro SD's hebben gekocht via dergelijke sites als ebay of een variant daarvan. Bijvoorbeeld zoals dit: http://www.ebay.nl/itm/64...Cards&hash=item2332513040

of dit: http://www.aliexpress.com...th-retail/1475780816.html

Zoals je kunt zien scheelt dit enorm. Wellicht kan iemand me vertellen of deze producten naar behoren functioneren, wellicht zijn er mensen die misschien zelfs benchmarks hebben uitgevoerd om te kijken of aan de class 10 word voldaan.

Alvast bedankt!

[ Voor 10% gewijzigd door Qon op 18-11-2013 16:19 ]

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:45

Gé Brander

MS SQL Server

Ik zou gewoon hier in NL kopen. Er is veel troep in omloop, omgelabelde kaartjes etc. Het is lastig je verhaal doen bij buitenland bestellingen en dat voor een tientje voordeel is het mij niet waard. Je loopt met die troep ook de kans foto's/data kwijt te raken. Dat heb ik er niet voor over.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:31

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Of het zijn nepperts (1GB met fat-aanpassing), of het zijn veel lagere class kaartjes die nooit die snelheid halen.

Ik heb zelf aantal 16GB kaartjes, maar ik heb ze niet nodig voor de snelheid (dacht tegen de 3MB/sec lezen, dus dat zal wel net zo snel zijn). Ze zijn wel 'full 16GB', wat voor mij de enige eis was.

READ SPEED: 15MB/s - 21MB/s
WRITE SPEED: 5MB/s - 8MB/s

Maar verderop:
These cards will fail with H2test software!

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 18-11-2013 16:21 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:46

Sorbo

Uw hulp in huis!

Ik quote de advertentie:

"These cards will fail with H2test software!

When these Micro SD cards devices have been tested they vary in storage capacity, but are all listed as good and are from 4GB UP TO 64GB.

Please note that whilst these cards are brand new and they are sold as upgraded cards and therefore the capacity and speed may vary for each card. They may experience read/write errors once max capacity reached hence the very low price. Approximately a third of what you would pay for brand new perfect condition products. Once you receive your card it is always recommended that you format it in your device before use."

Betrouwbaarheid is op zich wel prettig, en het feit dat ze dit van tevoren al aangeven wekt bij mij geen vertrouwen. Zeker met data is het vervelend als er iets verloren gaat (denk voor je telefoon bijvoorbeeld aan foto's, muziek is altijd wel weer terug te vinden), dus ik zou de gok niet durven nemen.

[ Voor 19% gewijzigd door Sorbo op 18-11-2013 16:26 ]

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:52
Thx voor jullie input, zoals ik lees zie ik dat de advertenties niet betrouwbaar zijn.

Misschien dat er mensen zijn die wel een betrouwbare aanbieder hebben gevonden?
Het scheelt toch een hoop geld € 12,5 tegenover € 44,- (laagste in de pricewatch)