Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:55
Hallo tweakers,

Ik heb nu 1 jaar + 4 maanden mijn iPad 3 + wifi. Nou heb ik hem geüpgraded naar IOS 0.7.4 bij de vorige versie was mijn wifi snelheid gewoon snel, maar nu met deze versie merk ik dat er vooral bij wat grotere sites moeite komt met het openen van de site. Ik heb al geprobeerd om te kijken of het aan de browser lag. Ik heb Safari, google chrome en puffin browser geprobeerd. Maar bij allemaal merk ik dat het niet echt mee zit met de snelheid. Wat zou dit kunnen zijn? En hebben hier meer mensen last van?

Gr Pepijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baqsteen
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 22:51
Misschien kan je het probleem oplossen door je netwerkinstellingen te resetten? Ik had eerst ook wat probleempjes met de ipad 3 na het updaten, maar deze zijn opgelost na een reset uit te voeren voor de instellingen. Misschien dat dit kan helpen voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:55
Baqsteen schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:22:
Misschien kan je het probleem oplossen door je netwerkinstellingen te resetten? Ik had eerst ook wat probleempjes met de ipad 3 na het updaten, maar deze zijn opgelost na een reset uit te voeren voor de instellingen. Misschien dat dit kan helpen voor jou?
Hallo,

Bedoel je dan via de homeknop en aan/uit knop ongeveer 10 seconden ingedrukt te houden of iets via de instellingen zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Zit gewoon in de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baqsteen
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 22:51
Ja, klopt. Zit in de instellingen onder algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
SurfBoy schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:57:
[...]

Hallo,

Bedoel je dan via de homeknop en aan/uit knop ongeveer 10 seconden ingedrukt te houden of iets via de instellingen zelf?
Beiden komt op het zelfde neer =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:28
Ik heb je titel iets beschrijvender gemaakt: [iPad 3] Safari traag in iOS7?. Let hierop in de toekomst, dan kunnen andere je topic makkelijk terugvinden en krijg je waarschijnlijk ook meer hulp bij je vraag.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1