UPC ziet ons als MELKKOE Nu weer Belkosten UPC onderling

Pagina: 1
Acties:
  • 502 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postbus2000
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-10 11:02
Krijg net een mailtje binnen Van af 1 januari 2014 is het bellen met UPC klanten onderling

NIET meer gratis (afgezien van het eenmalige start tarief van 10 cent) :( :(

Ik krijg het ideer dat UPC NOG meer geld wil verdienen en ons gewoon als MELKKOE ziet }:O

eerst gooiden ze al de populaire zender Fox Life van het power pakket af, en als je Fox Life wilde blijven

ontvangen moets je upgraden naar het duurdere Extra Power pakket. Die klacht hadden ze naar

tevredenheid opgelost (korting gedurende een half jaar) maar nu dit weer..........

Hier wordt een mens toch niet goed van ? Ik ga maar weer eens kijken naar een andere provider

Hopelijk gaan er veel meer mensen dit doen en worden ze bij UPC eens wakker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkere Loempia
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-03 21:33
Wat goed dat je witregels gebruikt, zette nou net dat beetje kracht bij waardoor ik overtuigd ben van jouw verhaal...

Maar wat is er nieuw aan jouw betoog? Zoiets heet vrije marktwerking. Als je het niet relaxt vindt, dan sluis je wat services naar een andere provider. Daar waar je geen boze emotions en emotions met een koe in je verhaal moet stoppen, die provider. Als UPC dan vervolgens ziet dat genoeg het belangrijk vinden om daarvoor over te stappen, gok ik dat ze er zelf dan iets beters qua pakket van bakken. Daarnaast verandert UPC relatief vaak haar pakket samenstelling, waarschijnlijk om de markt te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postbus2000
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-10 11:02
@Lekkere Loempia : Witregels doe ik om het leesbaarder te maken
Ik snap jouw verhaal niet helemaal Wat bedoel je met :
/Quote
Daar waar je geen boze emotions en emotions met een koe in je verhaal moet stoppen, die provider.
/UnQuote
en
/Quote
Als UPC dan vervolgens ziet dat genoeg het belangrijk vinden om daarvoor over te stappen, gok ik dat ze er zelf dan iets beters qua pakket van bakken
/UnQuote
??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:28
He postbus.
Vervelend voor je dat je je een koe voelt bij UPC. Ik zou het opzeggen als ik jou was, dat zal ze leren! http://www.upc.nl/opzeggen/

geen dank :)

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:12
Overal moet geld verdiend worden. Bij UPC is dat niet anders. En als je het er niet mee eens bent, wat weerhoud je om over te stappen van provider?

En daarnaast kun je, ook als UPC gebruiker, natuurlijk ook zelf andere opties bedenken als bv Voipbuster enz.

Maar een zinloos rant-topic heeft gewoon geen nut. Er is een UPC topic, daar kun je vragen in posten. Mits je natuurlijk een normale discussie wilt aanslingeren...

Dit topic gaat iig dicht.

Dit topic is gesloten.