Ik zoek een laptop om mijn desktop te gaan vervangen. Voor dagelijks gebruik dus en met wat multimediapower om af en toe te kunnen photoshoppen en wat (HD) films te bewerken. Als er een game mee gespeeld kan worden dan is dat mooi meegenomen. Ik wil er maximaal €700, aan uitgeven.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Internetten, mailen, Office (word/excel), downloaden (usenet) en af en toe was foto's en video's bewerken.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Maximaal €700,-
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Nee, niet echt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Liefst FHD scherm (in ieder geval 15,6" of groter) en een aparte videokaart is een pré. Een game moet er af en toe wel mee gespeeld kunnen worden, vandaar.
Welke opties zelf bekeken?
- Nieuwe Dell Inspiron 17R (i7-4500u, FHD scherm, 16gig RAM, AMD Radeon HD 8870M, 1TB HDD) met korting maar €669,- en daarmee de grootste kanshebben in mijn ogen.
- Acer Aspire V3-771G-53238G75Makk
- Asus R704VC-TY137H
- Toshiba Satellite L70-A-11F
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Internetten, mailen, Office (word/excel), downloaden (usenet) en af en toe was foto's en video's bewerken.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Maximaal €700,-
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Nee, niet echt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Liefst FHD scherm (in ieder geval 15,6" of groter) en een aparte videokaart is een pré. Een game moet er af en toe wel mee gespeeld kunnen worden, vandaar.
Welke opties zelf bekeken?
- Nieuwe Dell Inspiron 17R (i7-4500u, FHD scherm, 16gig RAM, AMD Radeon HD 8870M, 1TB HDD) met korting maar €669,- en daarmee de grootste kanshebben in mijn ogen.
- Acer Aspire V3-771G-53238G75Makk
- Asus R704VC-TY137H
- Toshiba Satellite L70-A-11F