Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart.O
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-09 22:25
Ik studeer af op het onderzoeken en maken van van stock video. Een onderwerp wat mij erg aanspreekt is de natuur. De meesten zullen wel weten dat het bij natuur fotografie draait om kennis van je omgeving en om die kennis te krijgen moet je erg veel tijd investeren. Zo ben ik een ijsvogel op het spoor hier in de buurt en ben er vele malen langs geweest om te posten waar hij zich nou precies begeeft, dit zonder ook maar een camera mee te nemen. Nu ben ik dus opzoek naar iemand die mij dus eens op sleeptouw mee wil nemen. Een dag, ochtend, middag of een uurtje opzoek naar dieren die we kunnen gaan fotograferen/filmen.

Als alles volgens plan gaat heb ik vanaf donderdag een RED camera ter beschikking, voor een week of 2-3. Zo kunnen we de beestjes mooi in 120 fps filmen en er fraaie slomo's uit slepen. Max bereik zit als ik het goed heb tussen de 487.4 en 519.7 mm (35mm).

Ik kom zelf uit twente maar sta open voor elk aanbod.

Misschien een leuk idee als promo voor een fotohut ofzo?

edit: sta ook open voor andere toffe ideëen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:58

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik zou zeggen, neem eens contact op met Han Bouwmeester. Die verhuurt in die hoek van het land een aantal fotohutten en doet ook workshops en dergelijke.

Heb zelf een paar keer gebruik gemaakt van een van zijn hutten (samen met een andere tweaker) en dat levert elke keer weer mooie platen op.

[ Voor 26% gewijzigd door Orion84 op 18-11-2013 13:54 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart.O
Bedankt! Erg nuttige tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart.O
Verder iemand die kan helpen/samen op pad wil?