Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• okzbow
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-11 12:19
Volgens mij is hier nog geen topic over, een startup die bezig is om de slimme meter echt slim te maken....
  • Onze data-analysesoftware haalt gebruiksgegevens op uit jouw digitale meter
  • Deze gegevens worden door onze unieke lerende algoritmen geanalyseerd en de verschillende apparaten van jouw huishouden worden 'gedisagreggeerd'. Met andere woorden onze software herkent apparaten en analyseert het gebruik daarvan.
  • In de app tonen we je jouw gebruik, welke energiezuinige alternatieven er op de markt zijn en waar je die apparaten kunt kopen.
Uche uchehoest knip!

[ Voor 2% gewijzigd door teacher op 20-11-2013 20:00 ]

• migjes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-11 22:53
probleem is eerder dat een slimme meter niet zo slim is.
zodra je pv hebt en je moet salderen achter de meter (de Nederlandse situatie) dan lopen de gegevens van de slimme meter aardig in de soep. (een gedeelte van de eigen opgewekte stroom gaat niet langs de meter)

ik zie daar geen oplossingen voor op die site.
dan kun je software er tegen aan gooien wat je wil, maar als de meting niet zuiver is blijf je in de situatie zitten van: "rotzooi in = rotzooi out"

misschien is het wel leuk voor een paar mensen, maar in mijn ogen nu al achterhaald.

7x245Wp(15 graden) + 7x245Wp(45 graden) op oost en 10x300Wp(45 graden) op west. (4kW omvormer)

• Simba
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:12
Ik zou er niet om staan te springen, om 'anderen' inzage te geven in mn energie-verbruik.
(om inbraken te voorkomen bv)

• art
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

art

Eigenaren van een Youless (schitterende apparaatje, trouwens) zijn al bekend met Bidgely, dat ongeveer hetzelfde belooft maar niet kan waarmaken.

l'art pour l'art