Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Access/VBA] voor in gevulde velden

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views

• ThePowershift
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-09 14:33
hallo allemaal ik ga eens even kijken of ik dit goed kan verwoorden.

ik heb een programma in Access, gemaakt dat mensen waarden kunnen invoeren van tests.
Deze tests worden af genomen in series van 5.

Bij test 1 kunnen ze alles invoeren zoals Datum batchnummer materiaal en test nummer.
Daarna de test resultaten en klaar record in gevuld.

Maar zodra men naar het volgende record gaat, zijn alle velden leeg, en moet men van meet af aan beginnen.
is er geen VBA scriptje die als je test2 aan klikt de waardes van test 1 automatisch invult?
tot en met test 5.

en dat bij een nieuwe serie, test 1 wordt aan geklikt de velden allemaal weer leeg zijn?

dit zorgt er voor dat er een proces weer wat sneller gaat en dat de gebruiks vriendelijkheid van mijn programma ook beter wordt.

:)

Greetz, ThePowershift

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dit is een scriptrequest en staan we hier niet toe. In de Devschuur® hebben we 't over zélf ontwikkelen. Ik zie helaas nergens in je topic een concrete programmeer vraag, noch wat je zelf al hebt geprobeerd/gezocht/gevonden, wat er niet aan werkt(e) etc. (zie onze Quickstart).

Open gerust een nieuw topic, maar hanteer dan even onze voorgenoemde quickstart :)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.