Hallo mede-tweakers,
Ik kom hier nog een keer om advies vragen voor een pc. Dit keer is het voor mijn moeder.
Hier even volgens het DAA-beleid:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn moeder is een fanatieke facebook-gamer
.
Denk daarbij aan Fishville en al die andere onzin.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet echt een vast budget, maar ik wil het graag onder de 300 euro houden exclusief een eventueel beeldscherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nope, frisse start.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles, alleen lijkt mij dat ze niet echt een videokaart nodig gaat hebben voor alleen de facebook spellen, dus die ga ik er voor nu ook uit laten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt, maar gezien het budget lijkt mij een CPU van AMD het beste.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Geen vliegtuig. Dus redelijk stil, verder geen wensen.
Hierbij mijn eigen onderzoek:
Zoals je ziet is eigenlijk alles regelrecht uit de BBG van november gepakt, maar dat is wel een budget game systeem, vandaar dat ik er nog niet zeker over ben. De monitor heb ik gepakt omdat die toch redelijk groot is, en een mooie prijs.
Wat zouden jullie mij aanraden op basis van de wensen van mijn moeder?
Alvast bedankt maar weer!
Ik kom hier nog een keer om advies vragen voor een pc. Dit keer is het voor mijn moeder.
Hier even volgens het DAA-beleid:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn moeder is een fanatieke facebook-gamer
Denk daarbij aan Fishville en al die andere onzin.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet echt een vast budget, maar ik wil het graag onder de 300 euro houden exclusief een eventueel beeldscherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nope, frisse start.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles, alleen lijkt mij dat ze niet echt een videokaart nodig gaat hebben voor alleen de facebook spellen, dus die ga ik er voor nu ook uit laten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt, maar gezien het budget lijkt mij een CPU van AMD het beste.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Geen vliegtuig. Dus redelijk stil, verder geen wensen.
Hierbij mijn eigen onderzoek:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon II X4 750K Boxed | € 66,01 | € 66,01 |
| 1 | ASRock FM2A75 PRO4-M | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 50,90 | € 50,90 |
| 1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 37,60 | € 37,60 |
| 1 | Packard Bell 223DXbd Zwart | € 89,95 | € 89,95 |
| 1 | Kingston HyperX Blu KHX1600C9D3B1K2/4GX | € 43,36 | € 43,36 |
| 1 | Corsair Builder CX430 Bronze | € 38,79 | € 38,79 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 384,56 | |
Zoals je ziet is eigenlijk alles regelrecht uit de BBG van november gepakt, maar dat is wel een budget game systeem, vandaar dat ik er nog niet zeker over ben. De monitor heb ik gepakt omdat die toch redelijk groot is, en een mooie prijs.
Wat zouden jullie mij aanraden op basis van de wensen van mijn moeder?
Alvast bedankt maar weer!
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele