Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds zaterdag een Nokia Lumia 925, maar nu als ik foto's maak of ontvang en download komen ze allemaal in verschillende mappen terecht.

nu is mijn vraag: kan je ergens instellen zodat alles in een map terecht komt.

alvast bedankt

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik mis wat je zelf al hebt geprobeerd om je vraag te beantwoorden. Op GoT verwachten we wat meer eigen inzet dan wat je hier laat zien. Het is niet de bedoeling dat je voor al je kleine vraagjes hier aanklopt en het ons uit laat zoeken. Iets meer initiatief aub.

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:41:
Ik mis wat je zelf al hebt geprobeerd om je vraag te beantwoorden. Op GoT verwachten we wat meer eigen inzet dan wat je hier laat zien. Het is niet de bedoeling dat je voor al je kleine vraagjes hier aanklopt en het ons uit laat zoeken. Iets meer initiatief aub.
ik kan het zelf nergens vinden, Zelfs op internet kan ik het nergens vinden

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:24

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

standaard maakt het OS vrijwel direct 2 mappen. De eerste is je camera rol ; hier staan specifiek de foto's in die je zelf gemaakt hebt met je toestel.
De tweede map is opgeslagen foto's; dit zijn plaatjes / foto's die je in whatsapp hebt gedownload of bijv. in de browser hebt opgeslagen.

Je kunt dit niet migreren naar één map.. ik zou dit zelf ook écht niet willen.
Je kunt wel dmv van skydrive 'albums' aanmaken en bijv. al je foto's verplaatsen .. dit kan alleen via skydrive en niet lokaal op je toestel gerealiseerd worden

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ