Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop koeler voor macbook pro retina

Pagina: 1
Acties:

• ootz
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-06-2021
Hallo, ik weet niet echt in welk subforum dit hoort dus schrijf ik mijn "probleem" hier neer.

Ik heb een MacBook Pro Retina mid-2012, en sinds kort werk ik aan video-editing en heb een Elgato game-capture besteld en bedoeling is dus om binnenkort ook te livestreamen en GameBattles te capturen.

Ik heb al een paar tests gedaan door een venster(Safari) te streamen naar Twitch, maar ik merk dat mijn laptop toch naar de 90-95 graden gaat, met beide fans op +- 6000 rpm zonder dat er eigenlijk, behalve het streamen zelf, een zwaar programma draait.
Anders is de gemiddelde temperatuur met alledaagse programma's rond de 45 graden.
Ook staat de laptop bijna altijd in Clamshell modus met 2 externe schermen aangesloten, dat beperkt de flow eigenlijk.

Dus ik zoek een goede laptop koeler, waar mijn laptop stevig op staat, en die goed koelt, een ingebouwde hub enzo is niet nodig. Heb al een paar reviews opgezocht maar van de meeste producten die ik vind, koelen ze maar 10 graden volgens de reviewers.

Mijn budget is max. 50 euro.

Bedankt!
Andy