Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Mijn galaxy s3 is vanochtend uit het niets gestopt met opladen, hij is inmiddels helemaal leeg en wanneer ik de oplader aansluit, krijg ik het grote batterij logo dat hij oplaadt, maar na een paar seconden gaat hij weer op zwart. Andere opladers gebruiken werkt niet, heb verder nooit problemen gehad met de batterij of iets dergelijks. Heeft iemand tips?

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:18

TommieW

Numa numa.

Wat gebeurt er als je 'm probeert op te laden via de USB aansluiting op je PC?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Verwijderd

Topicstarter
Precies hetzelfde.

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:18

TommieW

Numa numa.

Je kan proberen of je in de recovery kan opstarten. Dit doe je door je telefoon aan de lader hangen, en vervolgens de home button, volumeknop omhoog, en de powerknop tegelijk in te drukken.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Verwijderd

Topicstarter
Ja dan start hij wel op, maar dan valt hij vrij snel weer uit omdat de batterij inmiddels 0% en hij niet oplaadt. Het ligt overigens niet aan de oplader want die werkt wel op andere telefoons.

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Gewoon een paar uur aan de oplader laten hangen, ik had hetzelfde toen ik de accu van mijn S2 vervangen heb.
Ik dacht in eerste instantie aan een DoA maar na wat tijd (en ga gewoon wat anders doen, als je net als mij elke 5min gaat kijken lijkt het vele malen langer te duren geloof me) begon uiteindelijk 'alsnog' het oplaad process waarbij het batterij icoontje langzaam voller begint te worden etc.
Sindsdien geen problemen meer mee gehad.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Usb aansluiting waarschijnlijk niet goed meer. Even langs een service center

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:03
Kun je eventueel je batterij opladen in de s3 van je vriendin, buurman, oma? Het kan ook zijn dat je accu er ineens genoeg van heeft.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Lijkt me duidelijk een veel voorkomend probleem inderdaad. USB aansluiting los...
Inderdaad via je garantie spelen.
Pagina: 1