Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:59
Ik heb deze printer nu flink wat jaartjes. Nu print hij plotseling geen kleur meer. Zwarte tekst gaat perfect. Er zijn geen foutmeldingen. Cartridge-inhoud wordt goed uitgelezen.

In mijn zoektocht naar de oorzaak heb ik:
- Cartridges vervangen
- Printkop uit de printer gehaald en gereinigd (3 dagen geweekt en water ververst totdat het water helder werd)
- Ink absorber status gereset (optie 4 in service menu)
- EEProm opniew geïnitialiseerd (optie 3 in service menu)

Vooralsnog geen kleur te bekennen. Als ik de informatiepagina (optie 1 in service menu) uitprint dan krijg ik enkel de kleuren van de 3eBK te zien in de print (terwijl er ook regels met kleur tussen zouden moeten zitten).

Ik gebruik bewust het service menu van de printer om driver problemen uit te sluiten.

Iemand nog tips?

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:42

breinonline

Are you afraid to be known?

Weet je zeker dat de printkop nog goed is? Dat is in feite het enige component waar het nog aan kan liggen en gezien de leeftijd van de printer niet ongewoon als die een keer defect raakt.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini