Kan ik updaten naar IOS 6.1 ipv IOS 7?

Pagina: 1
Acties:
  • 503 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignowner
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-10-2024
Beste mensen,

Ik wil heel graag commander mode spelen ( Battlefield 4 ) op mijn zusje's Ipad. Maar het probleem is ze wil niet updaten naar IOS 7 , omdat ze het ''lelijk'' vindt. Voor de commander mode app heb je ios 6.1 nodig , maar is er een manier om up te daten naar ios 6.1?

Via itunes kan ik alleen updaten naar ios 7, wat mijn irritante zusje niet wil.. :( :(

Groetjes,
Reignowner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Nee, kan niet. Je kan alleen updaten naar de huidige versie.

De benodigde handtekening om 6.1 te installeren wordt niet meer uitgegeven door Apple. Dus tenzij je die ergens hebt staan, gaat het niet lukken.

[ Voor 59% gewijzigd door spone op 17-11-2013 16:59 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:25
En je upgrade vanaf? Als je vanaf lager upgrade kan dat denk ik via iTunes en het upgrade bestand van 6.1 Deze moet je dan wel zelf nog downloaden.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:00
Je kan naar een hogere versie updaten.
http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-09 14:18
Of zelf een iPad kopen :+

[ Voor 38% gewijzigd door s1ck op 17-11-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignowner
carpebios schreef op zondag 17 november 2013 @ 16:57:
En je upgrade vanaf? Als je vanaf lager upgrade kan dat denk ik via iTunes en het upgrade bestand van 6.1 Deze moet je dan wel zelf nog downloaden.
ja maar niet naar ios 6.1 :(

[ Voor 6% gewijzigd door Reignowner op 17-11-2013 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:31

Umbrah

The Incredible MapMan

Tsja, haar mening, haar device, ik snap niet wat er irritant aan is, ik hoef het zelf niet en wacht lekker op de Android versie, als ik het al ga spelen. Nee, er is geen optie om te doen wat je wil. Haal een Nexus 7 of haal zelf een iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Reignowner schreef op zondag 17 november 2013 @ 16:54:
Beste mensen,

Ik wil heel graag commander mode spelen ( Battlefield 4 ) op mijn zusje's Ipad. Maar het probleem is ze wil niet updaten naar IOS 7 , omdat ze het ''lelijk'' vindt. Voor de commander mode app heb je ios 6.1 nodig , maar is er een manier om up te daten naar ios 6.1?

Via itunes kan ik alleen updaten naar ios 7, wat mijn irritante zusje niet wil.. :( :(

Groetjes,
Reignowner :)
Je zusje is irritant, omdat ze haar iPad niet naar 7 wil updaten, zodat jij Commander Mode zou kunnen spelen? :o
Oplossing: koop een eigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignowner
Umbrah schreef op zondag 17 november 2013 @ 17:02:
Tsja, haar mening, haar device, ik snap niet wat er irritant aan is, ik hoef het zelf niet en wacht lekker op de Android versie, als ik het al ga spelen. Nee, er is geen optie om te doen wat je wil. Haal een Nexus 7 of haal zelf een iPad.
Dan geef ik mijn geld liever ergens anders aan uit , een nieuwe ssd ofso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Lekker belangrijk waar je het liever aan uit geeft. Er word een oplossing genoemd.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-09 14:48
"Regeren is vooruitzien"
Oftewel: Je had naar iOS 6.1.3 moeten updaten voordat iOS 7 uitkwam, deze versie is sinds 19 maart te downloaden. Tot 18 september kon je nog gewoon naar iOS 6.1.3 updaten, dus je hebt een half jaar de tijd gehad. Je wist sinds de WWDC al hoe iOS 7 eruit zou komen te zien, en wanneer het geïntroduceerd werd. Als je zo nodig je zusjes iPad wilt gebruiken had je die maar op tijd moeten updaten, nu snap ik volkomen dat ze niet wilt updaten (mijn iPad 4 draait ook nog de prachtige oude interface (maar wel iOS 6.1.3 :D)).

Maar wat je nu kan doen? Eigen spul kopen, want daarmee mag je doen wat je wilt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je kunt dus alleen updaten naar iOS 7, en aangezien de iPad niet van jou is, is daarmee de kous af. Enige oplossing is om zelf een iPad te kopen.

Aangezien er voor de rest weinig discussiewaarde aan dit topic hangt, gaat deze op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.